Citat:
Ursprungligen postat av
alissaalissa
HAHAHHAHAHA för det första har han här inte bidragit till något de e bara Nicola Frankie som bidrar med fakta och för det andra han serber bara kopierar Nicolas inlägg o leker att han vet grejer . Och jag vet allt om allt o alla i Malmö jag e brud o tro mig många killar snackar i mina öron. Men såna som dig får inte veta sånt här vuxensnack .
Jag har analyserat inläggen och tycker merparten har varit givande initialt. Jag tycker inte direkt "Hoppas innerligt att du har fel om det är rätt zakarias jag tänker på" på sidan 3 är ett klockrent öppningsinlägg i kontrast till AmirMekky (användaren) inlägg. Användaren verkar dessutom inte ens säkert veta vem som har blivit skjuten. Inläggen innan detta var dessutom dom som ledde fram till namn på BO. Så nog har användaren AmirMekky bidragit till en stor del.
Jahadu, du vet allt om alla i Malmö du. Det är ingen som bryr sig. Käften går i vart och vartannat inlägg men du har samtidigt inte bidragit med en enda intressant sak till tråden. Om du nu vet så mycket så tycker jag gott du kan bidra på samma sätt som så många andra redan gjort i tråden. Tills dess är din vetskap, ur trådens synpunkt, fullständigt irrelevant. På samma sätt som att ditt kön. Bidra till trådämnet eller var tyst.