2018-07-17, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tobbejonk
https://www.facebook.com/arabsmalmosweden/videos/2017088365270079/

Ändå rätt kul att den här "Nicola Frankie" har kommenterat "ta bort videon", för 2 minuter sedan.
Dessa kriminella parasiter som alltid mår så dåligt när de är på fel sida myntet.
Citera
2018-07-17, 01:58
Medlem
Grabbar håll er till ämnet, nu till den stora frågan, vem är det som klipper dessa grabbarna??? Är det Ghara o hans grabbar, albanerna eller nån tredje part???
Citera
2018-07-17, 02:00
Medlem
Kedoslavs avatar
Den här Mekky som nämns i många trådar och även frenetiskt här, har vi bild på honom? Måste ju finnas nånstans då hans namn kommer upp i varenda tråd som handlar om skjutningarna i Malmö.
Citera
2018-07-17, 02:02
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Det sjuka är att vi kommer se fler unga grabbar som kommer sätta livet till, fyfan! Lägg ner era vapen grabbar och sätt in militären om de fortsätter.

Det är en skara på ca 300 personer som ska delta i dessa gängkrig enligt expressen i en stad där bor ca 340 tusen personer. sätta in militär låter överdrivet och kostsamt, när 339700 personer är skötsamma.

Det kommer alltid finnas kriminella grupperingar ingen nyhet precis,det är bara naivt att tro att polis,militär,höga straff och utvisningar kommer lyckas att förebygga kriminalitet.
Citera
2018-07-17, 02:09
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Det är en skara på ca 300 personer som ska delta i dessa gängkrig enligt expressen i en stad där bor ca 340 tusen personer. sätta in militär låter överdrivet och kostsamt, när 339700 personer är skötsamma.

Det kommer alltid finnas kriminella grupperingar ingen nyhet precis,det är bara naivt att tro att polis,militär,höga straff och utvisningar kommer lyckas att förebygga kriminalitet.

Dessa 300 kan tredubblas inom dom närmsta åren och var står vi då? Jag vill inte ens tänka mig det eländet. Det enda kriminella personer förstår är om man sätter hårt mot hårt, det är de enda språket dom förstår tyvärr. Sen expressen jag kan lova dig att de finns många fler än 300 och hela denna mentaliteten "du är cool och du har makt om du har tabanja " och all glorifiering utav orten,skjutningar,vapen droger m.m i dessa områden och även på sociala medier gör att många i dessa områdena och runtomkring hamnar just i dessa kretsar och då är dom många fler än "300" min vän.
Citera
2018-07-17, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AngryRiver
Grabbar håll er till ämnet, nu till den stora frågan, vem är det som klipper dessa grabbarna??? Är det Ghara o hans grabbar, albanerna eller nån tredje part???

Masovic, albaner, Ghara el LTF?
Kanske är ingen ute efter A.M.? Kanske är han allierad?
Citera
2018-07-17, 02:22
Medlem
gronagubbens avatar
Denna tanke slog mig att efter Maysems tredje broder blev skjuten till döds kanske hans släkt har bestämt att sätta skottpengar på mekky o hans grabbar för att rädda ansikte om vi utgår att dom lever efter en hederskultur,
Citera
2018-07-17, 02:27
Medlem
okej folk säger albaner är gm men vad ni kanske inte vet så är det 2 albaner som var bröder som dog. Så albanerna har fått kuk i sig verkligen.. Hämnden kom ja vet inte hur många albanerna har klippt nu i hämnden men kanske räcker nu eller tror ni alla som ligger bakom morden på bröderna kmr klippas en efter en?
Citera
2018-07-17, 02:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
okej folk säger albaner är gm men vad ni kanske inte vet så är det 2 albaner som var bröder som dog. Så albanerna har fått kuk i sig verkligen.. Hämnden kom ja vet inte hur många albanerna har klippt nu i hämnden men kanske räcker nu eller tror ni alla som ligger bakom morden på bröderna kmr klippas en efter en?

Det är användaren amirmekky som påstår det och han verkar va serb. Skulle därför inte se det som trovärdiga uppgifter. Det finns inga så vitt jag vet albanska gäng konstellationer i malmö. Mer troligt att det är som vanligt, alltså en arab som skjutit en annan arab.
Citera
2018-07-17, 02:31
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Den här Mekky som nämns i många trådar och även frenetiskt här, har vi bild på honom? Måste ju finnas nånstans då hans namn kommer upp i varenda tråd som handlar om skjutningarna i Malmö.

Är det inte den här herren? https://i.imgur.com/c8cIFrF.jpg
Citera
2018-07-17, 02:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Det är användaren amirmekky som påstår det och han verkar va serb. Skulle därför inte se det som trovärdiga uppgifter. Det finns inga så vitt jag vet albanska gäng konstellationer i malmö. Mer troligt att det är som vanligt, alltså en arab som skjutit en annan arab.

a men bo var ju misstänkt mördare på albanerna så lär ju handla om hämnd
Citera
2018-07-17, 02:39
Medlem
Alban ibraj var också alban och ryktet säger Am klippte honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in