2018-07-16, 22:29
Medlem
Det står en grå/silverfärgad BMW med reg.nr AEW 483 mellan polisavspärrningarna på bilden i Sydsvenskan. Bilen är inte registrerad med Polisen som ägare. Står den inte väldigt konstigt placerad mitt i vägen för att INTE vara en polisbil?
Citera
2018-07-16, 22:33
Medlem
Amir va ju de självklara målet på nätcafeet... han är ett spöke och kommer klippa dessa människor han kommer alltid undan
Citera
2018-07-16, 22:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Hans inälvor stod ut, klart som fan han är död.

Vi får ta och gratulera Malmö.

10 skjutna till döds. Dvs 10 mördade (minst) sedan det här året började. Det innebär att vi har ett nytt all time high (förra rekordet var 9)

Var du på plats?
Citera
2018-07-16, 22:35
Medlem
Kan detta va BO?

https://www.facebook.com/z*ki.ensam.9

* = a

Ett namn som har snurrat mkt på FB tsm med Mekky.
Citera
2018-07-16, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chantre
Satt häktad för ett annat mord.

(FB) Malmö: Mord på Quendrim Bajramaj på Annelundsgatan (2016-11-02)
Mekky satt häktad för det mordet oxo. Elr på hans brosha, vet nte vem som heter vad.

Alltså en av mekkys vänner som blivit skjuten om det stämmer att det är han..

Mekkys tur kmr snart. Dem plockar en efter en hans omgivning
Citera
Medlem
thegoodshepherds avatar
Det pågår ett krig mellan AM och AG. Nu har en som står AM blivit klippt (igen) och folk börjar yra om att det kanske är albaner som gjort det?

Är inte det lite långsökt?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Jo, men jag menar nu albanerna det skrivs om. Eller kom de med juggemaffian på 90-talet då...huuu.

Som du skrev i början så är det nog bara araber som både är gm och offer i detta fall.
Citera
2018-07-16, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Amir va ju de självklara målet på nätcafeet... han är ett spöke och kommer klippa dessa människor han kommer alltid undan

Vilken vändning från din sida, varför?
Citera
2018-07-16, 22:37
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diaflex
Det står en grå/silverfärgad BMW med reg.nr AEW 483 mellan polisavspärrningarna på bilden i Sydsvenskan. Bilen är inte registrerad med Polisen som ägare. Står den inte väldigt konstigt placerad mitt i vägen för att INTE vara en polisbil?
Den kanske blev stannad eller bara hamnade där. Ägs av ett bolag som ägs av familjen som äger Förenade bil (BMW i Malmö).
Citera
2018-07-16, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diaflex
Den tillhör polismannen som har vapenhund.
Citera
2018-07-16, 22:42
Medlem
någon som har en sammanställning på vilka som har skjutits, vem av dem som har död och vilken "gruppering" de tillhör? Hade varit intressant att se.
Citera
2018-07-16, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Zakis Facebook fylls med RIPs.

Där var jag för snabb. De avser Omar Kaká.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in