Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-10-27, 13:43
  #1249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jaså? En annan person här på FB skrev i en annan tråd för längesedan att Kh*lil K*rim skulle vara = "P*po K*rim" och att *hm*d K*rim, skulle vara = "H*m*de K*rim" men jag kanske rört ihop det?
Jag menar att han heter inte Papo
Citera
2018-10-27, 14:04
  #1250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
Jaså? En annan person här på FB skrev i en annan tråd för längesedan att Kh*lil K*rim skulle vara = "P*po K*rim" och att *hm*d K*rim, skulle vara = "H*m*de K*rim" men jag kanske rört ihop det?

De heter K*rim *bdul K*rim och *hmad *bdul K*rim.
Citera
2018-10-27, 15:16
  #1251
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
De heter K*rim *bdul K*rim och *hmad *bdul K*rim.

OK, och det finns ingen broder som heter Kh*lil?
Citera
2018-10-27, 15:37
  #1252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
OK, och det finns ingen broder som heter Kh*lil?

Ingen bror vad jag känner till.
Citera
2018-10-27, 19:18
  #1253
Moderator
Mappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Ingen bror vad jag känner till.
Tack för förtydligandet!
Citera
2018-10-28, 12:21
  #1254
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mapping
OK, och det finns ingen broder som heter Kh*lil?

Nej inte till dessa bröder
Citera
2018-11-21, 10:17
  #1255
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennefritt
Vem är denne Hong egentligen? Varför snackar han en så mycket skit på sin Facebook?

Stämmer det att han sålt sin bästa väns klocka som han hyllar och sörjer hela tiden? (M*rtez) Fick höra att alla spottar på honom nu efter att han är pank och gick och pantade klockan.
Citera
2018-11-21, 14:21
  #1256
Medlem
Den lilla risodlaren gömde sig mycket bakom mirtez mirza nermins rygg.. nu när alla 3 är borta (2döda) så kan man se vilken liten valp han är. Han lånar pengar utan att betala tillbaka och håller inte tider... och på fb gråter han ut om den gamla goda tiden när han levde på sina vänners meriter. En tidsfråga innan någon täpper till hans gula röv
Citera
2018-11-22, 11:06
  #1257
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maskalanaha
Stämmer det att han sålt sin bästa väns klocka som han hyllar och sörjer hela tiden? (M*rtez) Fick höra att alla spottar på honom nu efter att han är pank och gick och pantade klockan.

Ja det stämmer att han sålde klockan och att han är pank. Han hänger bara med luffare nuförtiden och visar sig sällan ute då han vet att hans dagar också är räknande.
Citera
2018-11-22, 12:15
  #1258
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Den lilla risodlaren gömde sig mycket bakom mirtez mirza nermins rygg.. nu när alla 3 är borta (2döda) så kan man se vilken liten valp han är. Han lånar pengar utan att betala tillbaka och håller inte tider... och på fb gråter han ut om den gamla goda tiden när han levde på sina vänners meriter. En tidsfråga innan någon täpper till hans gula röv

Länk till hans facebook?
Citera
2018-11-22, 13:04
  #1259
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spruckentelefon
Länk till hans facebook?
Sök på bara på Hong Nemo på Facebook så dyker risodlaren upp
Citera
2018-11-25, 17:17
  #1260
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johnnysank
Om du nu har listat ut vem BO är, varför skriver du inte ut länk så vi andra kan se?

Varför läser du inte hela tråden?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback