Citat:
Ursprungligen postat av
Divination
Jag behöver ju bara länka till ditt eget inlägg. Som jag därefter bemötte genom att hänvisa till juridikprofessor Joakim Nergelius och yttrandefrihetsexperten Nils Funcke. Seså, schas från tråden nu ditt troll.
”Vad är det för högt uppsatta jurister och erkända yttrandefrihetsexperter som slagit fast att grundlagarna vantolkas?
Nej, du har slagit fast saker, inte vi.
Att du anser det är dravel att jag känner till grundlagarna och hur de brukar tolkas gör ju inte direkt att du framstår som smart ifall du trodde det.”
-hex 27, självbefläckande troll
(FB) Regeringen vill förbjuda "rasistiska organisationer" (Sammanf/Mod)
Ditt långsökta och olsugt greppande efter halmstrån blir inte mindre patetiska för att du länkar till mina inlägg, där det tydligt framgår att du fantiserar.
Precis som jag skrev tidigare, så betyder att någon professor från Örebro varnar för vad som skulle kunna bli problematiskt ifall ett förbud, som ingen ännu vet hur det kommer utformas, möjligen införs, inget mer än just det.
Det betyder inte att inte jag känner till våra grundlagar och hur de tolkas f.n. och det betyder inte heller att de slår fast att några grundlagar vantolkas f.n.
Att du sen, som den förintelseförnekande pajas du är, sitter och bräker ur dig okvädningsord åt mitt håll är inte bara ofrivilligt självironiskt för din del. Det är dessutom ytterligare ett bevis för hur djupt insnöad du är i din brist på självinsikt.