Det känns ganska bra. Jag har några dagar rört mig utanför BUBBLAN och jag blev förvånad över att rika, högborgerliga gamla klasskamrater nu överväger att rösta på SD, till och med att ev. gå in i partiet.
Så här känner jag: SD gick fram starkt maj---10 juni----sedan rådde stiltje, jag kunde till och med registrera en tillbakagång -0,5%. Vi hade Durmaz, Söder, EU-tjafs, aborttjafs.
Efter ungefär 10 augusti börjar SD åter öka, jag tror inte Ni här fattar hur nyttig "flykten från Alcatraz" var. Sverigebilden. Sedan har fler börjat gilla SD:s linje att inte släcka liv efter vecka 12, SD tar ifrån KD och M här. Aborttjafset är dock ingen vinnare totalt.
På lång sikt är EU-motståndet en vinnare, vi behöver bara avvakta att skiten brakar ihop och att den gode Trump blåser omkull det korrumperade bygget.
Dagskurs runt 21,7% men det känns som om SD kommer att ta ytterligare en procent och kanske är mina beräkningar något försiktiga. 21,7% chockar etablissemanget, tro inte annat.
Sedan fortsätter det, det tar inte slut i och med valet, det kan bli ännu bättre när Sverige börjar vackla
och SD står utanför fram till 2022. Betydelselöst att man blir mer "homovänligt" gör varken till eller från. Röstmaximera, röstmaximera, röstmaximera....

...