Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
Det har framgått i tråden när han släpptes.
Då får du länka till det. Jag har nu kollat igenom hela tråden och inte funnit något sådant.
Citat:
Ursprungligen postat av
DreamTwister
Hans advokat sa väl så? Eller var det åklagaren?
Jag får googla men jag har hört/läst att han inte har reseförbud. Tror jag

Har googlat i en halvtimme nu utan att finna någon sådan uppgift. Kanske jag är dålig på att googla. Men det kan vara så att det ligger bakom betalvägg hos NA.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sockerhals
Inget reseförbud enligt denne skribenten.
Citat:
Ursprungligen postat av
Browndawg
Nej han har inget reseförbud. Det är bekräftat av hans försvarare (tror jag det var). Är osäker på om dom ens yrkade på reseförbud.
Browndawg verkar ha utgått från vad skribenten Rosamund skrivit i tråden. Tyvärr så är Rosamund en väldigt faktaosäker skribent, vilket ni lätt kan märka ifall ni läser alla hennes inlägg i tråden. Hon har varit fruktansvärt påfrestande och förpestat tråden med att påstå saker som inte stämt, både om vad åklagare sagt och vad som skrivits i media. När Rosamund blivit ombedd att ge oss källa på sådant har hon vägrat och blivit upprörd.
Leta gärna ni också lite på internet, om ni är intresserade av vad som är sant. Ni kanske lyckas bättre än mig med källa på att försvarare eller någon annan svarat nej på fråga om SD numer belagts med reseförbud.