Citat:
Ursprungligen postat av
Trixofixi
Mitt första inlägg här...
Har jobbat nära polisen i olika sammanhang dock inom vården..
Vi sk "blåljus" håller gärna varann om ryggen..o vem skulle ifrågasätta en socionom o tro hon skulle mörda??
Tror dom helt enkelt va naiva ...skulle va jävligt fel om jag tex skulle ifrågasätta en läkare..så tror inte polisen undahöll nå...var nog en stackars socinom som mist sin man...tyvärr upptäckte dom försent hur det stod till..
Herakin är väldigt stark..så att tro en socinom som låter trovärdig skulle va misstänkt är mer än va jag kan tänka...
Tror säkert denna poliskvinna kände att det va fel ..men vågade hon verligen säga det till befäl på plats?
Eller nått hon säger nu efteråt?
Glöm inte jm är väldigt manipulerande..o har ordets makt o säkert en jävla bra skådespelare..
Varför skulle poliskvinnan ljuga? vad lever du i för skuggvärld?
Om hon sen inte får respons är en annan femma och snarare det som är det allvarliga.
"Vi sk "blåljus" håller gärna varann om ryggen"
"skulle va jävligt fel om jag tex skulle ifrågasätta en läkare"
Hur det är ställt med din arbetsmoral har jag ingen aning om men det bådar inte gott och min forna erfarenhet (BP eller skadeplats) stämmer föga med den bild du presenterar. Där smattrar avvikelserapporterna på för att kvalitetssäkra arbetet i relation till pantade beslut - oavsett profession. För övrigt levereras varningsklockor direkt som ringer kring personer eller händelser.
Därav stor förvåning snarare när det mörkas allvarliga saker eller förringas förmedlad information såsom verkar skett på Granliden.
Det låter som om du är den fegaste råtta som skådats inom yrkeslivet. Du får ursäkta men folk som tiger vid orätt är tamejfan det värsta jag vet.
I stort sett hela Sverige vet hur manipulativ hon är - hon visar nämligen hela paletten efter mordet.
Retroaktivt.