Citat:
Ursprungligen postat av
Methos
Men SD-puckona i den här tråden tyckte att förslaget var bra. Samma puckon som nu klagar på att förslaget är dåligt. .
Du blandar ihop organiserad brottslighet med grupper som bara har en viss åsikt.
Vad är problemet med 10 rasister som bildar en klubb för rasister?
Det går inte att förbjuda människor att ha en ÅSIKT.
Jag kan tycka det vore bra att råna en bank.
Men det blir inte brottsligt förrän jag verkligen planerar att göra det.
Du måste skilja på åsikter och gärningar.