2018-07-13, 20:05
  #7393
Medlem
carlpetersen73s avatar
Påminner om trådens topic. Varningar delas inte ut eftersom solen skiner och grillen tar fokus, men den som fortsatt drar off-topic kommer att slängas på grillen, alternativt varnas. /Mod
Citera
2018-07-13, 20:31
  #7394
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Påminner om trådens topic. Varningar delas inte ut eftersom solen skiner och grillen tar fokus, men den som fortsatt drar off-topic kommer att slängas på grillen, alternativt varnas. /Mod

Varför tar du bort mitt inlägg för när de andra skribenterna beter sig som svin för, skall man inte få ge svar på tal?
Skall man tillåta sig själv att bli rövknullad och inte göra något, vad är det här för STASI-metoder?

ONT.
Idag hittade jag fimpar på min del av fastigheten som idioterna till grannarna hade slängt, och ytterligare någon jävla tallrik av något slag.

Fitt-grannarnarna eskalerar nu konflikten och jag har bestämt mig att köpa ett dött grishuvud som jag skall spika fast i deras ingång.

Skall riva up deras grönsaksland också.
Citera
2018-07-15, 02:05
  #7395
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
ONT.
Idag hittade jag fimpar på min del av fastigheten som idioterna till grannarna hade slängt, och ytterligare någon jävla tallrik av något slag.

Fitt-grannarnarna eskalerar nu konflikten och jag har bestämt mig att köpa ett dött grishuvud som jag skall spika fast i deras ingång.

Skall riva up deras grönsaksland också.


Varför inte krypa in hos deras sovande dotter på natten och lägga ett avhugget hästhuvud i hennes säng?

När du ändå är igång med att köra fängelsegrundande åtgärdsplaner menar jag...
Why go small, when you can go hardcore, lixom?
Citera
2018-07-18, 22:46
  #7396
Medlem
Jag vill misshandla min granne ordentligt. Och jag är beredd att sitta i fängelse för det. MEN jag vill inte förlora mitt hyreskontrakt. För det är vad som står på spel. Min granne försöker få mig vräkt genom provokationer.

Tyvärr är jag inte kriminell så jag känner ingen som kan spöa honom. Måste göra det själv.

Hur ska jag lägga upp det hela eller finns det andra alternativ?
Citera
2018-07-18, 23:46
  #7397
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av horss
Jag vill misshandla min granne ordentligt. Och jag är beredd att sitta i fängelse för det. MEN jag vill inte förlora mitt hyreskontrakt. För det är vad som står på spel. Min granne försöker få mig vräkt genom provokationer.

Tyvärr är jag inte kriminell så jag känner ingen som kan spöa honom. Måste göra det själv.

Hur ska jag lägga upp det hela eller finns det andra alternativ?
Gör inte det där var du bor utan nånstans ute i byn
Citera
2018-07-18, 23:55
  #7398
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av horss
Jag vill misshandla min granne ordentligt.

Redan Där är du Fucked.
Levande Vittnen är det farligaste som finns, för en kriminell person.


Citat:
Ursprungligen postat av horss
Och jag är beredd att sitta i fängelse för det. MEN jag vill inte förlora mitt hyreskontrakt.

Lämna då över misshandeln till en för dig till synes okänd person, och som fått betalt nog att INTE skvallra om denne eventuellt åker fast för misshandeln.


Citat:
Ursprungligen postat av horss
För det är vad som står på spel. Min granne försöker få mig vräkt genom provokationer.

I know that method. I use the same against ppl I don't want to be able to remain on Flashback


Citat:
Ursprungligen postat av horss
Tyvärr är jag inte kriminell så jag känner ingen som kan spöa honom. Måste göra det själv.
Hur ska jag lägga upp det hela eller finns det andra alternativ?

Du KAN inte göra det själv. Varje brott lämnar spår, så om du vill vara 100% på att få behålla ditt boende, så MÅSTE du anlita någon som kan utföra misshandeln åt dig, SAMT vara beredd att betala denne för den tid denne måste sitta på kåken efteråt.

Sätt av MINST en halv miljon kronor till detta projekt.
Anything less, will most likely lead to Your destruction.


Från det ena till det andra: Kan VI möjligen hjälpa dig med lösningsförslag för att få din granne att "vräka sig själv"?

Personligen är jag expert på att få folk att knulla sig själva åt helvete.
I'm @ your service, m8

__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2018-07-19 kl. 00:02.
Citera
2018-07-25, 01:25
  #7399
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
*Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv kunnat förstå folk som whinar över störiga grannar förrän jag har själv upplevt denna jävla sekt av fyra stycken skorsstenar.

men du förväntar dig att dem ska förstå ditt lidande?

men men, rökare utan respekt för andras hälsas borde få ett skott i pannan. hög tid för ny lag mot rökning.
Citera
2018-07-25, 03:04
  #7400
Medlem
Onehandclappings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Era jävla fördomar om nykterhet stör mig.
Detta är ett krig mot grannarna.

Sjukligt att man skall bli ifrågasatt av Flashback-domarna istället för att få hjälp med hur man skall gå tillväga med -strategier mot dessa grannar till åsnor.



Du beter sig som en riktigt töntig tonåring så klart du blir ifrågasatt. Om du nu äger en fastighet bör du även ha passerat åldern där man slutar kalla folk för kommunister och fittor utan anledning.

Med ett par riktiga pungkulor så ordnar det sig alltid med grannen!
Men om du tror att dina hämndplaner kommer ta dig någonstans, med din enorma konflikträdsla i grunden, så kan jag upplysa dig om att du bara kommer förvärra saken ännu mer för dig själv. Du har helt enkelt inte det som krävs för att ta konsekvenserna.
Skulle du komma med någon rutten fisk och förstöra för tex mig mig då jag röker på egen mark, så skulle du ångra dig resten av livet.

För fan mannen. Väx upp och prata ordentligt med din granne eller skaffa dig en AC, stäng fönstret och släpp din knytna svennenäve som du ändå aldrig knyta mer än i din ficka.
Citera
2018-08-07, 21:56
  #7401
Medlem
Hatar mina grannar!!!!!

Bor i centrala Sthlm.

Alla mina grannar verkar vara riktiga nötter.

1. Soprummet finns ute på innergården. Ändå lyckas folk bryta upp de plomberade gamla sopnedkasten i trappuppgångarna och slänga ner soporna där. Resultat?! Det STINKER i hela huset.

2. VARJE helg sitter folk ute på sina balkonger till 2-3 på natten och snackar och spelar musik. Att det har varit den varmaste sommaren ever, och därför måste ha öppna fönster tar de ingen hänsyn till. När man säger till sisådär kl 2 ,när man fortfarande inte har kunnat somna och bara vill gråta, så käftar de emot och till slut med höga suckar och dryga kommentarer säger :JAMEN DÅ GÅR VI VÄL IN DÅ. Som att det är den största uppoffringen de fått göra i sitt liv.
Att ens grannar kanske har barn, eller ska upp tidigt och jobba tar de minsann ingen hänsyn till.

3. Ok, detta har inget med grannarna att göra men tar med det ändå. Jag har TVÅ lappar på min dörr om att jag varken vill ha tidningar eller reklam. Likförbannat så får jag ändå nya tidningar varje vecka som jag sen måste släpa iväg med för att sopsortera.

4. En granne har skaffat en liiiiten hund som konstant ylar och gnäller. Grannen verkar lika trött på att höra gnället som jag. Vad gör grannen? Jo stänger ute hunden på balkongen så att vi grannar får dras med oljudet. Seriöst ge mig en hagelbössa så jag får skjuta grannen.
OBS skämt!

5. En av grannarna verkar tvångsmässigt behöva skrika: jävla HORA ett otaligt antal ggr varje vecka. Vem skriker han åt?
Sin sambo? Mamma? Tv-spel? Hur kan man vara så aggressiv. Sjukt obehagligt!

6. En granne kom hem på fyllan ca 4-5 på morgonen och satte på rockmusik på HÖGSTA volym. Det spelade ingen roll ghur alla grannar bankade eller skrek, musiken tystnade inte. Jag lyckades somna om ca 8 på morgonen. När jag vaknade kl 11 så spelade musiken fortfarande på. Musiken stängdes av kl 11.30 när en granne började kasta saker och banka på fönstret.

Jag delar inte trappuppgång med alka dessa knäppningar utan jag har fönster och balkong mot innergård och delar därför liv med ett hundratal människor på olika adresser. Med alla gemensamt att de är störande på en massa olika sätt.


Hur är era grannar?
Någon som har det värre?
__________________
Senast redigerad av Bad.Ass.Bitch 2018-08-07 kl. 22:49.
Citera
2018-08-07, 21:58
  #7402
Medlem
franges avatar
Det är ju bara att flytta om det inte passar att bo där du bor - istället för att sitta och gnälla som en liten kränkt henfigur.
Citera
2018-08-07, 22:04
  #7403
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det är ju bara att flytta om det inte passar att bo där du bor - istället för att sitta och gnälla som en liten kränkt henfigur.
Även om man precis flyttat hit och lagt ner en halv förmögenhet på renoveringar?
Tänk om livet vore så lätt.
Citera
2018-08-07, 22:15
  #7404
Medlem
Cannibalizations avatar
Var i stockholm är det? Flyttade nyligen ifrån just stockholm, och jo, jag känner igen det där. Det är så det är helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in