Citat:
Ursprungligen postat av
BaronVonHelsing
Jag menar inte att historien är nazistisk. Men vem förutom nazister i dag, när saker har förändrats, förespråkar avrättning av oliktänkande?
Du vet att vi pratar om lands- och folkförrädare va? Alltså människor som begått de värsta övergreppen och brotten man kan tänka mot landet och folket man är satt att representera och försvara. Tänk att ni är så sjuka så ni kallar dessa monster för "oliktänkande". De skamligaste förbrytarna genom världshistorien, som åsamkat sina EGNA folk enorm skada är helt enkelt "oliktänkande" enligt er sjuka ideologi. Det är otroligt obehagligt att läsa er syn på brott och straff.
Citat:
Jag stöttar inte mångkultur och ser gärna både invandringsstopp och återvandring. Det jag pratar om nu är användandet av hot och våld samt förespråkandet av mord.
NMR förespråkar straff för brottslingar, inte mord. Mord är ett BROTT som gör att du kan ådömas ett STRAFF. Om staten avrättar en mördare är det inte två lika parter som är "lika goda kålsupare" och som båda begår mord. Nej. En individ mördar. Och staten skipar rättvisa genom att straffa mördaren. Ni är helt sjuka i huvudet med er relativism.