Nu har du under en lång SPRIDIT ETT RYKTE om syra. Genom dina PÅSTÅENDEN har du medvetet, eller omedvetet, försökt att göra detta till EN TRÅDSANNING.
Skriv gärna i fortsättningen att det är DIN EGEN SPEKULATION.
Det finns ingenting i rapporteringen hitills, vare sig i media eller från andra i tråden som säger sig ha insikt, som överhuvudtaget pekar mot syra.
Det är du som gång på gång försöker PLANTERA detta i tråden.
Ett flertal skribenter har försökt förklara för dig att en kropp som liggger ute i flera dagar i värmen blir väldigt påverkad (läs förruttnelseprocess) och även angripen av allt från insekter eller större djur.
Här håller jag med!
Nu börjar det bli en trådsanning det här med syran.
Som sagt värmen gjorde sitt med kroppen.
Ingen idé att diskutera det mer innan det kommer uppgifter från säker källa att att skulle varit syra inblandat.
Kan bekräfta att HD arbetar på USÖ. På strokeavdelning 92, neuro- och rehabmedicinska kliniken som sjuksköterska. Därmed kan hon också lätt fått tag på diverse läkemedel, t ex lugnande som de har på avd för att direkt ge till patienter för att slippa omväg via apotek.
Ja tyvärr har sådant skett förr. Fast jag tycker också att det är mer bekvämt att foga in SD i pusslet. Det är en så mycket lättare bit att foga in. En halvgalen snubbe som har haft en stökig relation med BO.
Vittnet som hört röster tycks inte veta om det är LW och SD. Kan således vara LW och NW eller UW. Att SD synts i området är inte konstigt enligt mig. Han skriver om och om igen om sina nattliga turer.
Ni som kan kolla geocachsidan, inte loggade han nåt den aktuella natten? Det borde framkommit dag 1 isf.
2 mördade i Vivalla, Lena... och till allt elände kan inte transportörerna hålla mördare (iof överklagat) kvar i en transport utan springer lös i Laxåområdet...!
Här håller jag med!
Ingen idé att diskutera det mer innan det kommer uppgifter från säker källa att att skulle varit syra inblandat.
"Uppgifter från säker källa" skulle det vara det blev det inte mycket sagt i denna tråd, tror inte heller på det men låt alla diskutera. Lika väl att alla kan ha olika uppfattningar vad gäller UW som MGM...
Börjar bli lite långt mellan inläggen och det är tråkigt när man är inne...
Nej varför just syra, vem har tillgång till något beprövat för att sopa igen spår som du säger.
Har man nån gång haft stopp i avlopp, då har man nog kaustiksoda hemma. Propplösare.
Jag har det iaf.
"Sopa igen spår". Nja, tror nog mer på en vilja att skända offret. Infon om syra var 50/50 enl bragardsindianen, eller vad nicket heter.
Vilka är ni? Syftar du på HD och mig? Isåfall kan jag enbart svara för mig. Känner inte henne. Jag arbetar varken där eller som sjuksköterska, så nej jag arbetar inte så. Jag har inte ett vårdrelaterade yrke överhuvudtaget, men jag har vänner som arbetar inom vården och det är inte svårt att komma åt medicinskåpet på en del avdelningar, på andra jättesvårt.
Nu har du under en lång SPRIDIT ETT RYKTE om syra. Genom dina PÅSTÅENDEN har du medvetet, eller omedvetet, försökt att göra detta till EN TRÅDSANNING.
Skriv gärna i fortsättningen att det är DIN EGEN SPEKULATION.
Det finns ingenting i rapporteringen hitills, vare sig i media eller från andra i tråden som säger sig ha insikt, som överhuvudtaget pekar mot syra.
Det är du som gång på gång försöker PLANTERA detta i tråden.
Ett flertal skribenter har försökt förklara för dig att en kropp som liggger ute i flera dagar i värmen blir väldigt påverkad (läs förruttnelseprocess) och även angripen av allt från insekter eller större djur.
Nej, det har jag inte gjort. Senaste inlägget skrev jag att jag inte kan släppa det. Precis som andra inte kan släppa UW som ev gm.
Det var Bradgardsindianen som fått detta skickat till sig i pm, du får höra mer där efter källa.
Vilka är ni? Syftar du på HD och mig? Isåfall kan jag enbart svara för mig. Känner inte henne. Jag arbetar varken där eller som sjuksköterska, så nej jag arbetar inte så. Jag har inte ett vårdrelaterade yrke överhuvudtaget, men jag har vänner som arbetar inom vården och det är inte svårt att komma åt medicinskåpet på en del avdelningar, på andra jättesvårt.
Nej jag tror om man är bestämd nog att komma åt något så gör man väl det.
Ni då menade jag dig och HD, så ja
Hur visste du var någonstans hon jobbade som sjuksköterska - Dina vänner berättat ?
Här håller jag med!
Värmen och kanske också misshandeln kan ha gjort henne oigenkännlig.
Kan du ge ett exempel på en 16-åring som mördat sin förälder i Sverige?
Kan väl inte vara så vanligt som du säger?
Läst om några fall i USA, men kan inte minnas något från Sverige med så ung person?
Vi pratar väl inte om en psykiskt sjuk eller gravt kriminell person heller?
Tänk ett steg längre:
Tänk att gm är en helt annan person än den du tror... Han blir häktad, gripen, dömd. Den du menar är HELT oskyldig.
LW är tre barns mor. Hon har nyligen dött, på ett hemskt sätt.
När de la sig levde hon. Från den ena sekunden till den andra fanns hon inte mer.
Under natten kom någon till deras hem och mördade deras mamma.
De tre barnen är sörjande.
Det är svårt nog att vara tonåring. Nu utan sin mor och det ena hemmet.
Det blir extra svårt och komplicerat om de hade en problematiskt relation med din mor som dött. Nu kan du aldrig säga förlåt...
https://nyheter24.se/nyheter/udda/895796-barn-som-mordat-sina-foraldrar
NEJ. I Sverige vet jag bara en för många år sen. Det beror nog på att de flesta barn i Sverige är älskade av sina föräldrar. Och att föräldrarna visar det. Barn är barn, i vilket land som helst. Sen krävs naturligtvis psykiskt illamående. 16 år är ungt,JA. Men N kan vara brådmogen.
Varför får inte jag skriva vad jag tror för dej????? Bara för du anser att N är oskyldig så gör inte jag det. Jag anser inte att SD ÄR oskyldig heller. Jag VET inte. Men fb är till för spekulerande. Eftersom vi inga uppgifter får från media så spekuleras det. Jag TROR inte på SD som nummer ett längre. Man har också rätt att rikta sina egna misstankar åt vilket håll som helst. Det kan även ändras. Men DU verkar helt säker på att N är oskyldig. Kan du dela med dej av den slutsatsen så den blir trovärdig tack.
Senast redigerad av Sockerhals 2018-07-13 kl. 09:43.