2018-07-08, 04:18
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissionFucked
dock 4-cl-php var fan riktigt bra när man fick det ^_^ nån som vill testa att beställa brukar ju va bra grejer när folk börjar sälja för att få in kunder haha xD

Exakt,kan mycket väl vara riktigt bra och erfarenheten säger att en substans kan variera otroligt i kvalité. Sen så beror det ju på administration vilket också kan skilja sig. 4-cl-pvp som jag köpte inrikes var kristaller,stenar luktade och smakade inte som andra "pv" jag provat dessförinnan ..för mig var det en besvikelse och i det närmaste verkningslös. Samma shop hade sin 1a 4f-php batch nåt år dessförinnan och den var verkligen potent men lite återstod gällande utsrende och konsistens Då 2014 eller -15.röd till färgen.,flagor/flakes som var lite fuktiga. Här var rökning det ultimata . Senare kom många olika batcher som varierade ordentligt, de sista innan klassning potenta men väldigt olika till både utseende och verkan. A-pihp var en annan där batcherna var som natt och dag,oftast bra men ändå väldigt olika. Tror det kan vara så att några batcher av denna är kalas medans andra rent crap,vad tror ni?
Jag vill nog testa för på en del ställen läser man ärligt posiriva omdömen av denna, oavsett om det nu är 4-cl-php..eller 4-cl-php
Senast redigerad av mrdrutt 2018-07-08 kl. 04:20.
Citera
2018-07-08, 13:00
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Exakt,kan mycket väl vara riktigt bra och erfarenheten säger att en substans kan variera otroligt i kvalité. Sen så beror det ju på administration vilket också kan skilja sig. 4-cl-pvp som jag köpte inrikes var kristaller,stenar luktade och smakade inte som andra "pv" jag provat dessförinnan ..för mig var det en besvikelse och i det närmaste verkningslös. Samma shop hade sin 1a 4f-php batch nåt år dessförinnan och den var verkligen potent men lite återstod gällande utsrende och konsistens Då 2014 eller -15.röd till färgen.,flagor/flakes som var lite fuktiga. Här var rökning det ultimata . Senare kom många olika batcher som varierade ordentligt, de sista innan klassning potenta men väldigt olika till både utseende och verkan. A-pihp var en annan där batcherna var som natt och dag,oftast bra men ändå väldigt olika. Tror det kan vara så att några batcher av denna är kalas medans andra rent crap,vad tror ni?
Jag vill nog testa för på en del ställen läser man ärligt posiriva omdömen av denna, oavsett om det nu är 4-cl-php..eller 4-cl-php

kanske köper en gubbe och ser om de är bra, hoppas dom tar in MD-PHP om dom nu ska lansera klassade substanser, läst att den ska va en av dom bästa pv sorterna med ett längre rus och litet återdoserings sug ^_^
Citera
2018-07-08, 15:05
Medlem
Hur var denna när den fanns förr? Vet att batcharna varierade, men hur var de bättre?
Citera
2018-07-08, 18:15
Medlem
mrdrutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av themansam
Hur var denna när den fanns förr? Vet att batcharna varierade, men hur var de bättre?

Fanns nog inte så många batcher att testa,blir intressant att höra omdömen. Den lär iallafall vara,vet själv inte säkert men läst på bla Reddit , i princip omöjlig att vaporisera. Jag trodde i efterhand att jag då jag provade den kört fel administration...att jag borde vapat eftersom effekt uteblev Finns ju en mängd nyare och troligen mer potenta pv än denna så förstår förstår inte att de väljer denna i sin nyöppnade butik. Kanske är det pga att den faktiskt är bra. ...
Citera
2018-07-08, 19:06
Avslutad
Hoppas dom kanske till och med tar in orginalen typ aphp mdphp ;-) Fett nice om så
Citera
2018-07-09, 20:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mrdrutt
Fanns nog inte så många batcher att testa,blir intressant att höra omdömen. Den lär iallafall vara,vet själv inte säkert men läst på bla Reddit , i princip omöjlig att vaporisera. Jag trodde i efterhand att jag då jag provade den kört fel administration...att jag borde vapat eftersom effekt uteblev Finns ju en mängd nyare och troligen mer potenta pv än denna så förstår förstår inte att de väljer denna i sin nyöppnade butik. Kanske är det pga att den faktiskt är bra. ...

Fortfarande ingen som testat den här batchen och kan yttra sig... Hur skulle en normal dos blandat av deras två substanser, skön det fattar jag men är det något som kan gå snett rent ut sagt farligt.

Mvh
Citera
2018-07-11, 14:24
Medlem
falecs avatar
Ingen som fått sitt?
Citera
2018-07-12, 09:47
Avslutad
Är denna klassad precis som produkt nr2 hos säljaren? Är det inriktning de har?
Citera
2018-07-12, 10:47
Medlem
MissionFuckeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phobiazi
Är denna klassad precis som produkt nr2 hos säljaren? Är det inriktning de har?

vad jag förstått så är 3cmc klassat som hälsofarligt så antar de är deras inriktning men finns ju bättre pv att ta in :-) men hur funkar de att swisha för betalning mot nåt som är olagligt känns ju skevt ?
Citera
2018-07-12, 17:59
Medlem
eyeque77s avatar
[quote=falec|64612948]Ingen som fått sitt?[/QUOTE

Har beställt o förhoppningsvis dyker det upp imorgon. Återkommer med recension.
Citera
2018-07-12, 21:14
Avslutad
Citat:
vad jag förstått så är 3cmc klassat som hälsofarligt så antar de är deras inriktning men finns ju bättre pv att ta in :-) men hur funkar de att swisha för betalning mot nåt som är olagligt känns ju skevt ?
kan dom ju lika gärna sälja the one and only orginal stuff inte efter hands konstruktioner av substanser
Citera
2018-07-13, 04:02
Avslutad
Citat:

Tar dem swish kommer de ju garanterat torska! Men tyckte det stod att man fick 10% med btc!
Får se om det dyker upp någon som fått sitt och om de tar in bättre grejer! Dock inte testat denna faktiskt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in