Citat:
Ursprungligen postat av
MissionFucked
dock 4-cl-php var fan riktigt bra när man fick det ^_^ nån som vill testa att beställa brukar ju va bra grejer när folk börjar sälja för att få in kunder haha xD
Exakt,kan mycket väl vara riktigt bra och erfarenheten säger att en substans kan variera otroligt i kvalité. Sen så beror det ju på administration vilket också kan skilja sig. 4-cl-pvp som jag köpte inrikes var kristaller,stenar luktade och smakade inte som andra "pv" jag provat dessförinnan ..för mig var det en besvikelse och i det närmaste verkningslös. Samma shop hade sin 1a 4f-php batch nåt år dessförinnan och den var verkligen potent men lite återstod gällande utsrende och konsistens Då 2014 eller -15.röd till färgen.,flagor/flakes som var lite fuktiga. Här var rökning det ultimata . Senare kom många olika batcher som varierade ordentligt, de sista innan klassning potenta men väldigt olika till både utseende och verkan. A-pihp var en annan där batcherna var som natt och dag,oftast bra men ändå väldigt olika. Tror det kan vara så att några batcher av denna är kalas medans andra rent crap,vad tror ni?
Jag vill nog testa för på en del ställen läser man ärligt posiriva omdömen av denna, oavsett om det nu är 4-cl-php..eller 4-cl-php