2016-02-26, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pimilo
Fungerar denna mixat med SSRI? Hoppas på att TT tar in den

TT har redan haft den inne. De valde dock att plocka bort den.
Gällande SSRI vill jag inte uttala mig. Men vet att det finns individer som det fungerar för.

Jag blev chockad nãr jag såg, provade samt luktade på kristallerna. Har via en vãn laborerat med 24:ans tidigare gulbruna variant. Det känns som att det var en HELT annan substans än vad de har inne nu.
Kanske redan konstaterats tidigare i tråden, men skulle någon kunna upplysa mig om vad denna gulbruna substans bestod av? Loved those fumes...

Kristallerna är för mig fruktansvärda att inhalera
Senast redigerad av xtcoverdrive 2016-02-26 kl. 22:04.
Citera
2016-03-11, 13:51
Medlem
Blödde näsblod av denna, svider som fan. OK rus, men rekommenderar att bomba denna.
Citera
2016-03-15, 16:45
Medlem
jokkolikercs avatar
Hur är det med den här ?
Tillfredsställer den behovet av en kraftig kick när man behöver en ? I.v administration tänker jag på då , hur doserar ni för bästa effekt , jag har förstått att de e gott om bieffekter och det hör väll till pv genren . Men förutom det uppenbara sämre finns det nått bra med den?

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-04-03, 15:43
Medlem
jokkolikercs avatar
Den här är ju helt fenomenal , den svänger utav bars tusan .

Ni har varit lite väl hårda tycker ja, de här är ju pv i världsklass. Speciellt dem där jäkla kristallerna. Löser sej på sekunden i mikron eller kokande vatten ...

Fuc*king loving it ☺

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-04-09, 09:45
Medlem
Malrs avatar
Prövade beställa lite från Aromer. Det här är ju vetkligen som brunt hotse i färgen och extremt mjöligt. Har aldrig varit med om en RC som är så här pass mörk i ton med den här konsistensen. Påminner om klettjack om man känner på påsen, undrar ju verkligen om det här är normalt? Någon som kan jämföra deras med andra svenska vendors och ge omdöme? Hur mycket ska man börja med? Lär väga upp för jag är verkligen försiktig när det gäller pyrollidiner.
Citera
2016-04-09, 11:29
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malr
Prövade beställa lite från Aromer. Det här är ju vetkligen som brunt hotse i färgen och extremt mjöligt. Har aldrig varit med om en RC som är så här pass mörk i ton med den här konsistensen. Påminner om klettjack om man känner på påsen, undrar ju verkligen om det här är normalt? Någon som kan jämföra deras med andra svenska vendors och ge omdöme? Hur mycket ska man börja med? Lär väga upp för jag är verkligen försiktig när det gäller pyrollidiner.
Jag tog Aromers i veckan det är starka kemikalier. Aromers klet är dock riktigt skit jämfört med 24ans glasbitar (kristaller) . Ta 30-40mg så ska du se att du får bra fart:-)

Är det så att du vill ha svart på nått specifikt så fråga bara, det e gött välmående i en pushig påtändhet (iv administrations sätt).

Så börja lågt o jobba dej uppåt... det är sån skillnad på kemikalier o kemikalier hahaha jag tänker på kvalitets skillnad då, det gul brun röda kletet du har i påsen skulle kunnat vart bättre . Men nog funkar det alltid☺

Fridens liljor
Jokkolikerc
Citera
2016-04-11, 08:43
Medlem
Greons avatar
Underskattad substans, tänker på kristallerna!
Fin, fin att röka oxå!

//G
Senast redigerad av Greon 2016-04-11 kl. 08:51.
Citera
2016-04-11, 10:51
Medlem
Xenofluro-Eis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greon
Underskattad substans, tänker på kristallerna!
Fin, fin att röka oxå!

//G

Sanna & välvalda ord Greon

/Xenoxx
Citera
2016-04-11, 15:11
Medlem
Hittade min gamla påse idag, smällde i mig en rövpanna med 30mg 4-CL OCH 35 MG Oxy. Återkommer.
Citera
2016-04-15, 21:15
Medlem
DarkPhazes avatar
Beställde av aromer...Den batchen var totalt skit...fått i mig drygt 250mg
Citera
2016-04-16, 11:20
Medlem
esants avatar
Går 24:ans kristaller att rena med aceton för att få bort de frätande egenskaperna tror ni?
Citera
2016-04-16, 16:29
Medlem
jokkolikercs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DarkPhaze
Beställde av aromer...Den batchen var totalt skit...fått i mig drygt 250mg

Aaa fyfan vilken skit dem har, 24an har nått helt annat. Riktigt jäkla krut. Mvh Jokkolikerc
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in