2018-07-12, 06:59
Medlem
AdjooooglEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
Undersökningen var både män och kvinnor.
Dessutom gällde det här UK.
Det andra att ännu större andel män var oskulder var gissningar, från incels, inga fakta.

Varför är det fler oskulder i Japan? Kan det vara tekniken?
Tekniken är bättre än kvinnor. Nu är frågan hur kommer det sig att män väljer teknik före kvinnor?

För, fortfarande så är det kvinnan som väljer mannen inte tvärtom när det gäller att bli en familj. Varför välja teknik före kvinnan? Kan det vara så (hemsk tanke) att tekniken bidrar mer för mannen än vad kvinnan kan bidra med?

Citat:
Ursprungligen postat av mahuang
varför umgås inte folk med varandra istället för att sitta inne eller stirra i mobilen så fort de är ute. De flesta killar jag ser som inte har någon tjej med sig hänger över mobilen, det sjuka är att de till och med sitter med sina mobiler när de är ute på pubar och festar med vänner. Sist jag var ute såg jag ett gäng killar ca 7 personer som var ute tillsammans, alla satt med sina mobiler, helt sjukt.

Lösningen på era problem är att go Amish.

Finns det tillräckligt med Amish kvinnor för att täcka behovet av män som vill joina Amish rörelsen?
Citera
2018-07-12, 13:52
Medlem
Flechettes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoraF
Hur ser din vän ut? Hårfärg, ögonfärg, längd?

Anledningen till att han lyckas i Japan och Sydamerika är att där är han exotisk.
Jämför med Alexander Skarsgård. I Sverige ses han som en vanlig blond och blåögd man. Inget särskilt. Men i Hollywood är han en hunk eftersom hans utseende är ovanligt.

Ok, nog för att jag fattar din poäng med att exotiskt utseende absolut kan locka lite, men är han sååå alldaglig i Sverige? Nu kan jag ju inte svara för alla Sveriges kvinnor, men jag tycker han ser rätt hunkig ut på den här bilden. Eller har jag fel?
Citera
2018-07-12, 14:23
Medlem
DoraFs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flechette
Ok, nog för att jag fattar din poäng med att exotiskt utseende absolut kan locka lite, men är han sååå alldaglig i Sverige? Nu kan jag ju inte svara för alla Sveriges kvinnor, men jag tycker han ser rätt hunkig ut på den här bilden. Eller har jag fel?
I den här brittiska artikeln kan du se 20 utvalda bilder på den stilige Alexander Skarsgård.
Tycker du att han ser så hunkig ut på alla bilderna? På flera av dem ser han ut som en vanlig blond och blåögd svensk som gör en snygg pose.
https://www.popsugar.co.uk/celebrity/Hot-Pictures-Alexander-Skarsgard-41786176
Senast redigerad av DoraF 2018-07-12 kl. 14:27.
Citera
2018-07-13, 00:24
Medlem
Fittheligeandes avatar
Visst är det ens eget ansvar att jobba med sig själv för att bli attraktivare för det motsatta könet. Dock så kan man behöva hjälp från en psykolog för att stärka sitt självförtroende som ofta är i botten.

Sen är dock svenska brudar extra svåra att charma. Jämför en svensk dejtingsida med till exempel Dateinasia. Även som Incel så kommer man få fler mail än man hinner svara på där.
Citera
2018-07-13, 22:59
Medlem
Flechettes avatar
Citat:
I den här brittiska artikeln kan du se 20 utvalda bilder på den stilige Alexander Skarsgård.
Tycker du att han ser så hunkig ut på alla bilderna? På flera av dem ser han ut som en vanlig blond och blåögd svensk som gör en snygg pose.

Som straight man är jag nog fel person att avgöra hur hunkig han är egentligen. Skulle väl säga att han åtminstone ser "helt ok ut", men vad vet jag? Jag är ju av den uppfattningen att varken Brad Pitt eller Ryan Gosling är galet snygga, men där är det nog åtminstone ett par miljoner tjejer som skulle hävda att jag har fel
Citera
2018-07-15, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lateklok
Jag har alltid varit ganska observant av naturen, introvert och så, jag är även homosexuell och umgås en hel del med tjejer. Jag har klart observerat hur det bara är vissa killar som är intressanta för dom, som de flesta verkar "dela på", så att säga, inget ovanligt att hela tjejgänget knullar en bartender här i stan exempelvis, 3 av tjejerna har till och med bjudit hem honom på en fyrkant efter krogen.

Det är nästan som ett harem, som vissa killar har, med de flesta kvinnorna, å sen finns det horder och horder av killar som inte får något över huvud taget.

Läste en studie igår som gjorts i väst som visade att 65% av alla killar mellan 18-24 inte haft sex en enda gång det senaste året, tänk er, 65% ! Kan säga er att i princip alla kvinnor i den åldern har sex, väldigt ofta, frekvent .. så om 65% av killarna inte haft det, vem har sex med alla tjejer? Precis, en liten del killar.

Här är en video som går igenom det rätt bra också: https://www.youtube.com/watch?v=lStRqLokyEY

Fenomenet har blivit väldigt stort nu, ser väldigt många killar som går utan kvinna, frågan är vad detta kommer ha för konsekvenser för samhället?
Det är samma sak med killar, alla vill ha en tjej. Är ju ett fåtal tjejer som låg med alla killar.
Vet min brors kompisgäng, flera av dem hade varit tillsammans med samma tjej.
Hur såg det ut när ni gick i skolan undrar jag, där träffade ni tjejer, halva klassen borde varit tjejer?
Gissar att alla killar bara såg och ville ha 1-2 av dem.
Där hade ni ju världens chans att träffa tjejer.
Citera
2018-07-15, 22:57
Medlem
RonnyRasks avatar
Citat:

Jag skulle nog säga att Alexander Skarsgård ligger klart över medel även med svenska ögon sett, oavsett kändisskap. Visst, rent objektivt är inte Alexander Skarsgård överdrivet jävla hunksnygg, men i och med att han råkar vara just skådespelare med ett etablerat rykte om att vara snygg så ses han lite undermedvetet snyggare ut i en vanlig betraktares ögon.

För att adressera topic så tror jag inte att "incel" är ett överdrivet utbrett fenomen egentligen sett till hela befolkningen. Kollar man däremot på landsbygden och mindre orter med dåliga förbindningar kan antalet ensamma män vara väldigt högt. Men som sagt, där ligger problemet förmodligen i fördelningen mellan könen mer än något annat.

Personligen tror jag det finns väldigt få män vars utseende är så fruktansvärt katastrofalt dåligt att de hindrar dem från någon form av sexuell närhet. Mina personliga observationer är att de killar som helt kammar noll hos det motsatta könet bockar av flera punkter på oattraktiva drag.
De är fula, i dålig form, klär sig konstigt och saknar de väsentliga sociala färdigheter för att lyckas.

Att de saknar de klassiska ansiktsdragen som gör en man attraktiv kan de såklart inte göra speciellt mycket åt, men de andra punkterna har de egentligen alla förutsättningar i världen att förbättra.
En mans attraktion bedöms relativt lite sett till just ansiktsdrag, visst hjälper det enormt om man anses vara klassiskt snygg men en ful man med en tränad kropp, fräscha kläder och goda sociala kunskaper borde inte ha några större problem med att hitta en partner.

Att han sedan nog aldrig kommer bli en "player" som kan välja och vraka och lägra brudar till höger och vänster är en annan sak - men i ärlighetens namn, hur många eftersträvar egentligen ett sådant promiskuöst liv?
Citera
2018-07-23, 20:28
Medlem
postvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ordmojlig
Att vara två är inte en förutsättning för att det ska bli bra. En barnafader betyder potentiellt någon som kan skada mitt barn. Jag vet att jag inte skulle göra det och har erfarenheter svensk terapi knappast hjälper till att bearbeta och har sett vad människor gör när de är som värst. Tyvärr, jag köper inte skitsnack om att det är bättre att vara två efter att ha tvingats leva under samma tak som en sadistiskt lagd människa samtidigt som min mamma knappast varit annat än oberäknelig i humöret.

Att vara två är sannerligen ingen förutsättning för att saker ska bli bra. Det är därför vi människor under större delen av vår existens uppfostrats av allehanda släktingar och familjenära individer, samt av våra föräldrar. Jag har nog inte påstått att det är bättre att vara just två. Två är bättre än en. Fyra kan nog vara bättre än två. Osv.

Det här med att du skriver att "en barnafader betyder potentiellt någon som kan skada mitt barn." tycker jag pekar klart och tydligt på att du inte ska skaffa barn. Du tror alltså att en fader är mer benägen att skada barnet än en moder? Wow. Det blir ju ganska klart varifrån du fått den uppfattningen när jag läser resten av det du skriver. Men visst. Du har nog redan bestämt dig vad du tycker och vill inte ha nån som säger emot dig. Så du kommer nog skaffa det där barnet på egen hand. Jag hoppas och önskar dig lycka till. Speciellt för barnets skull. Men tänk på att det ligger väldigt djupt i vår natur att projicera saker från vår egen barndom på våra egna barn. Där kan det vara bra med en förälder till, som INTE växt upp under jobbiga förhållanden. Men som sagt, lycka till.
Citera
2018-07-24, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av postvagn
Att vara två är sannerligen ingen förutsättning för att saker ska bli bra. Det är därför vi människor under större delen av vår existens uppfostrats av allehanda släktingar och familjenära individer, samt av våra föräldrar. Jag har nog inte påstått att det är bättre att vara just två. Två är bättre än en. Fyra kan nog vara bättre än två. Osv.

Det här med att du skriver att "en barnafader betyder potentiellt någon som kan skada mitt barn." tycker jag pekar klart och tydligt på att du inte ska skaffa barn. Du tror alltså att en fader är mer benägen att skada barnet än en moder? Wow. Det blir ju ganska klart varifrån du fått den uppfattningen när jag läser resten av det du skriver. Men visst. Du har nog redan bestämt dig vad du tycker och vill inte ha nån som säger emot dig. Så du kommer nog skaffa det där barnet på egen hand. Jag hoppas och önskar dig lycka till. Speciellt för barnets skull. Men tänk på att det ligger väldigt djupt i vår natur att projicera saker från vår egen barndom på våra egna barn. Där kan det vara bra med en förälder till, som INTE växt upp under jobbiga förhållanden. Men som sagt, lycka till.
Vad du tycker och katten gör skiter jag fullständigt i. Din åsikt saknar betydelse i mitt liv. Sköt ditt eget pucko. Det är naturligt när man vuxit upp med våld dessutom är Sverige ett imdividorienterat land och förutom invandrare så är det dysfunktionella familjer som har den där tillsammans mentaliteten. Och gissa vad, jag kommer ur sådan miljö där vi (främst jag) tar hand om andra. Din oförmåga att anpassa dig till samhället borde leda till sterilisering så att du inte förstör barn med dina fördomsfulla attityder (högsta sannolikhet att jag har vårda och uppfostrat långt fler barn än dig). Glöm inte att avsäga dig all barnomsorg och sköta det som förr istället för att projicera dina egna erfarenheter på mig.
Citera
2018-08-19, 15:48
Medlem
Black Pill är helt sanningsenligt. Statistiken visar också på att endast ett fåtal män har fått föra sina gener vidare, och även om det ser lite annorlunda ut i modern tappning så består ju faktumet att kvinnor dejtar "uppåt". Jag har sett en trend också att mobbare ofta var killar med starkare, bättre gener och snyggare utseenden än dom killarna dom mobbade. Många jag gick i skolan med som blev mobbade är praktiskt taget incels som vuxna i dagsläget. Trots att tjejerna såg vilka svin och skitstövlar dessa mobbande killarna var så valde dom ändå att ligga med dom, bli deras flickvänner etc. Min hypotes är väl att kvinnor attraheras till makt och individer som uppskattas pga olika attribut dom bär på, oavsett om dessa män är goda eller onda.

Ingen man har fått nån tjej våt enbart genom att vara en hygglig människa, den saken är säker. Tjejer attraheras till robusta killar med bra benstruktur i ansiktet, intensiva ögon och som har en bra blandning av prettyboydrag och maskulinitet. Det är bara att kolla vilka sorters killar som har mest instagramföljare och kolla kommentarsfältet där kvinnor ramlar över varandra för att slänga komplimanger på hunkarna i fråga.

Det är klart att en vanlig dödlig också kan få en flickvän, men troligtvis så ökar risken för otrohet och gräl/bråk inuti förhållandet ifall mannen inte lever upp till kvinnans höga förväntningar. Är mannen mer likt hennes drömideal utseendemässigt så kommer hon nog vara mer nöjd och fatta att det är så bra som det blir. Jag tror överlag starkt på looksmatchingteorin dock, folk lyckas bli ihop och vara som mest harmonisk med en människa som är ungefär lika snygg som dom själva.

Jag är själv 27 år gammal incel och gick från att först inse att jag aldrig kommer få den drömtjej jag fabulerat ihop i sinnet, till att göra insikten att jag överhuvudtaget aldrig kommer kunna få en flickvän no strings attached. Dvs. att hon inte bara dejtar mig för att hon är för gammal för Chads och behöver en stabil beta provider eller är ute efter att använda mina besparingar.

Framtiden för incels är nog sexdockor och virtual reality simulationer, där vi kan leva fantasier som efterliknar lyckliga förhållanden med optimala flickvänner. Det bästa hade varit ifall det gick att koppla bort den sexuella driften helt och hållet. Jag vet för egen del att jag inte vill föra mina undermänskliga gener vidare ändå, eftersom mina barn troligtvis hade haft ett ännu värre öde än mig pga mina usla gener.

https://www.youtube.com/watch?v=EFnJMPQow7A

https://www.youtube.com/watch?v=5tuf59ex-U0
Citera
2018-08-19, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gourda
Black Pill är helt sanningsenligt. Statistiken visar också på att endast ett fåtal män har fått föra sina gener vidare, och även om det ser lite annorlunda ut i modern tappning så består ju faktumet att kvinnor dejtar "uppåt". Jag har sett en trend också att mobbare ofta var killar med starkare, bättre gener och snyggare utseenden än dom killarna dom mobbade. Många jag gick i skolan med som blev mobbade är praktiskt taget incels som vuxna i dagsläget. Trots att tjejerna såg vilka svin och skitstövlar dessa mobbande killarna var så valde dom ändå att ligga med dom, bli deras flickvänner etc. Min hypotes är väl att kvinnor attraheras till makt och individer som uppskattas pga olika attribut dom bär på, oavsett om dessa män är goda eller onda.

Ingen man har fått nån tjej våt enbart genom att vara en hygglig människa, den saken är säker. Tjejer attraheras till robusta killar med bra benstruktur i ansiktet, intensiva ögon och som har en bra blandning av prettyboydrag och maskulinitet. Det är bara att kolla vilka sorters killar som har mest instagramföljare och kolla kommentarsfältet där kvinnor ramlar över varandra för att slänga komplimanger på hunkarna i fråga.

Det är klart att en vanlig dödlig också kan få en flickvän, men troligtvis så ökar risken för otrohet och gräl/bråk inuti förhållandet ifall mannen inte lever upp till kvinnans höga förväntningar. Är mannen mer likt hennes drömideal utseendemässigt så kommer hon nog vara mer nöjd och fatta att det är så bra som det blir. Jag tror överlag starkt på looksmatchingteorin dock, folk lyckas bli ihop och vara som mest harmonisk med en människa som är ungefär lika snygg som dom själva.

Jag är själv 27 år gammal incel och gick från att först inse att jag aldrig kommer få den drömtjej jag fabulerat ihop i sinnet, till att göra insikten att jag överhuvudtaget aldrig kommer kunna få en flickvän no strings attached. Dvs. att hon inte bara dejtar mig för att hon är för gammal för Chads och behöver en stabil beta provider eller är ute efter att använda mina besparingar.

Framtiden för incels är nog sexdockor och virtual reality simulationer, där vi kan leva fantasier som efterliknar lyckliga förhållanden med optimala flickvänner. Det bästa hade varit ifall det gick att koppla bort den sexuella driften helt och hållet. Jag vet för egen del att jag inte vill föra mina undermänskliga gener vidare ändå, eftersom mina barn troligtvis hade haft ett ännu värre öde än mig pga mina usla gener.

https://www.youtube.com/watch?v=EFnJMPQow7A

https://www.youtube.com/watch?v=5tuf59ex-U0

"Jag har aldrig haft en flickvän, men nu ska jag berätta och utbilda er hur tjejer är, fastän jag aldrig har haft någon själv och enbart går efter tredjeparts-källor. Men jag vet bäst för dessa tvivelaktiga studier visar på motsatsen!"

Förstår du inte hur dumt det där låter?
Det är bara att gå ut på stan och ta en titt för att se att ingen av Incels teorier stämmer.

För helvete, min 180 kilo feta kompis med akne i ansiktet och jobbar på lager i 15 år har varit ihop med sin tjej i 10 år och gift i 3

Dessutom LOOOOL på Eggman. Han har partner numera.
Citera
2018-08-19, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SomewhereClose
"Jag har aldrig haft en flickvän, men nu ska jag berätta och utbilda er hur tjejer är, fastän jag aldrig har haft någon själv och enbart går efter tredjeparts-källor. Men jag vet bäst för dessa tvivelaktiga studier visar på motsatsen!"

Förstår du inte hur dumt det där låter?
Det är bara att gå ut på stan och ta en titt för att se att ingen av Incels teorier stämmer.

Jag behöver ju inte ha upplevt förhållanden för att ändå kunna göra en analys av vad jag ser omkring mig, samt koppla ihop dessa iakttagelser med statistik som finns tillgänglig? Det är klart att det kommer finnas utstickande exempel som går emot den huvudsakliga uppfattningen. Men dom avfärdar ju inte sanningen för det, utan är just bara outliers.

Jag förstår vad du syftar på när du påpekar att det finns "blandade par" som är ihop trots olika kvalitet på generna. Men bara för att jag ser dom ihop på stan så vet jag ju inte hur stabilt deras förhållande är där hemma, eller om någon av dom är otrogen osv. Speciellt medelålderskillar som varit incel nästintill hela livet, får ju till slut ofta en flickvän vid mitten av 30 års ålder. Då kvinnan har legat med dom snyggaste coolaste killarna och behöver någonting mer stabilt. Så då får hon "nöja" sig med lite av en kompromiss, där ex-incelkillens resurser och status är lite viktigare än hans genetiska uppsättning. Många av dessa golddiggerkvinnorna är ju dock otrogna ändå, eller hoppar in och ut ur dessa förhållanden efter skilsmässa så dom kan kamma hem ägodelar och pengar på hans bekostnad.

Det enda vettiga att göra som kille om man vill förbättra sina chanser till att GENUINT attrahera en kvinna är att polera utseendet, även ifall det innebär plastikkirurgiska ingrepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in