Citat:
Nu är det ju så här att Martina är flyttad till Hinseberg igen, därifrån hon tidigare satt ihop med Svarta Änkan (Carina Frödin) också hon dubbelmördare. De två har fyra mord på sitt samvete varav tre är strypmord. År 2012 satt även Helene Åberg (då Jinneby) ihop med dessa två mörderskor, hon släpptes 2 juli 2013 efter avtjänat straff. 5 juli 2013 (3 dygn senare) ströp hon sin man på stadshotellet i Västerås med ett buntband av plats, så kallad KATTSTRYPARE.
Mannen hade tre livförsäkringar tecknade på sig, på samtliga tre är mannens namnteckning förfalskad av änkan. Änkan som häktades tre gånger för mordet har fått tillgångar i form av kontanter och fastigheter till ett värde av 12-15 miljoner. Hon är tydligen smartare än Johanna Möller, hon fick betalt. Bra betalt dessutom
Men så hade hon ju både Martina och Carina som läromästare.
Läs mer om detta mord i tråden gällande mordet https://www.flashback.org/t2188864
Jag blev år 2016 tillfrågad av Svarta Änkan om jag kunde skriva boken om hennes liv. Så under 16 månader där två besök i månaden på onsdagarna jobbade vi med boken om hennes liv, berättade Carina Frödin om att hon blivit varnad av sin socialassistent, som besöker henne i fängelset varannan månad, för att ha kontakt med Johanna Möller om hon hamnar på Hinseberg. Socialassistenten gav rådet att håll dig så långt ifrån Johanna som du bara kan, hon är falsk, manipulerande och skapar bara problem för allt och alla.
Nu blev det ju så att Johanna hamnade i Ystad och Martina och Carina är på Hinseberg. Det skulle vara bäst kanske om de fyra, Johanna, Martina, Carina och Helene placeras i en bur på livstid. Undra vem av de fyra som är den som då överlever?
I November 2017 bestämde jag mig för att avsluta samarbetet med boken om Carina "Svarta Änkan" Frödin. Tilliten till henne hade helt förbrukats, vilket gjorde att jag aldrig kunnat sätta mitt namn på den boken. Men jag har fortfarande upphovsrätten till att skriva boken, materialet har jag till att så göra. Så tiden får avgöra om så kommer ske
Johanna Möller är rödluvan i jämförelse med Helene Åberg, läs tråden själv och dra din egen slutsats vem som slår vem i den delen. https://www.flashback.org/t2188864
Mannen hade tre livförsäkringar tecknade på sig, på samtliga tre är mannens namnteckning förfalskad av änkan. Änkan som häktades tre gånger för mordet har fått tillgångar i form av kontanter och fastigheter till ett värde av 12-15 miljoner. Hon är tydligen smartare än Johanna Möller, hon fick betalt. Bra betalt dessutom
Men så hade hon ju både Martina och Carina som läromästare. Läs mer om detta mord i tråden gällande mordet https://www.flashback.org/t2188864
Jag blev år 2016 tillfrågad av Svarta Änkan om jag kunde skriva boken om hennes liv. Så under 16 månader där två besök i månaden på onsdagarna jobbade vi med boken om hennes liv, berättade Carina Frödin om att hon blivit varnad av sin socialassistent, som besöker henne i fängelset varannan månad, för att ha kontakt med Johanna Möller om hon hamnar på Hinseberg. Socialassistenten gav rådet att håll dig så långt ifrån Johanna som du bara kan, hon är falsk, manipulerande och skapar bara problem för allt och alla.
Nu blev det ju så att Johanna hamnade i Ystad och Martina och Carina är på Hinseberg. Det skulle vara bäst kanske om de fyra, Johanna, Martina, Carina och Helene placeras i en bur på livstid. Undra vem av de fyra som är den som då överlever?
I November 2017 bestämde jag mig för att avsluta samarbetet med boken om Carina "Svarta Änkan" Frödin. Tilliten till henne hade helt förbrukats, vilket gjorde att jag aldrig kunnat sätta mitt namn på den boken. Men jag har fortfarande upphovsrätten till att skriva boken, materialet har jag till att så göra. Så tiden får avgöra om så kommer ske
Johanna Möller är rödluvan i jämförelse med Helene Åberg, läs tråden själv och dra din egen slutsats vem som slår vem i den delen. https://www.flashback.org/t2188864
Intressant.
Jag tror att Johanna Möller kommer få det mycket svårt i fängelset tror jag. Mest pga att hon babblar och tjatar för mycket. Det är uppenbarligen hennes sätt att vara och jag betvivlar att de övriga damerna kommer uppskatta det. Tror inte heller att JM är den som varken tar till nävarna eller är kapabel att försvara sig. Slafsgörat överlåter hon till andra att utföra.
Stackars kriminalvården också som ska behöva ha hand om denna människa
.