2018-07-03, 11:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mormorshallon
Är väl (enligt Catrin) hennes mamma som betalar och är med på resan till Öland. Även mamman som betalat resan till Gran Canaria som de åker på om någon vecka...

På en bild skriver hon, Om 1 dygn hänger vi med farmor så det kanske är ett spekulativt inlägg om det nu är så att hon hänger med barnens mormor på Öland. Har för mig att det också stod ngt om att hon skulle passera farmor. I bloggen står det att de träffade M's farmor och strax efter det åt de mat i Kalmar så det kanske trots allt är pappan som det spekulerades om och som kom från Blekinge...
Citera
2018-07-03, 19:08
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Är väl (enligt Catrin) hennes mamma som betalar och är med på resan till Öland. Även mamman som betalat resan till Gran Canaria som de åker på om någon vecka...
Man undrar lite nyfiket om mamman även betalar av på dotterns skulder, åtminstone den ganska omfattande summan mamman själv roffade åt sig.
Citera
2018-07-03, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamelfittan
Man undrar lite nyfiket om mamman även betalar av på dotterns skulder, åtminstone den ganska omfattande summan mamman själv roffade åt sig.

Hon svarade i Bloggbevaknings kommentatorfält att hennes föräldrar (mamma) aldrig skulle betala av på skadeståndet. Orkar tyvärr inte leta upp det då det är så grymt många som kommenterar där😅
Citera
2018-07-03, 22:36
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Hon svarade i Bloggbevaknings kommentatorfält att hennes föräldrar (mamma) aldrig skulle betala av på skadeståndet. Orkar tyvärr inte leta upp det då det är så grymt många som kommenterar där😅

Det är två olika belopp - på Bloggbevakning menade hon nog att familjen inte skulle betala av hennes (CH's) utdömda skadestånd. Detta har hon hävdat vid ett flertal tillfällen.

Det finns dock även en slant som verkar ha hamnat hos mamman direkt i samband med att CH lurade en kvinna på en icke-existerande resa. BO betalade in pengarna på mammans konto, och av transaktionerna att döma fördes sedan inte hela summan vidare till CH utan mamman verkar ha "behållit" en del, uppemot ca. 10.000 kr. Frågor kring denna pengasumma har CH aldrig velat besvara.
Citera
2018-07-09, 05:09
Medlem
Magnusperfektankas avatar
Nu ska Latrin plugga igen...
hur många gånger har hon inte pluggat?
Pluggat upp en massa ämnen skulle läsa till ekonomiassistent eller något liknande...

Nu vill hon alltså bli sjuksköterska skulle inte vilja bli vård av henne... empatilös sjuksköterska nej det går inte!

Nej tack Catrin du ska nog läsa något annat.,, men vi vet ju alla detta är en plan som aldrig kommer verkställas.
Kanske läser hon någon kurs och försöker men hon kommer ALDRIG bli sjuksköterska.
Citera
2018-07-09, 09:02
Medlem
Stackarn har redan tentaångest utan att ens kommit in på utbildningen.

Nä, sök jobb inom hemtjänst! Finns mycket jobb och chans att arbeta helger och kvällar med ob-tillägg. Bra chans att betala tillbaka till bo.
Citera
2018-07-09, 16:29
Medlem
Jag tror hon ser det som en chans att komma nära patienters grejer, så som plånbok, smycken och telefoner...
Citera
2018-07-09, 16:40
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoldenKitty
Jag tror hon ser det som en chans att komma nära patienters grejer, så som plånbok, smycken och telefoner...

Med tanke på hennes två bedrägeridomar - ge henne inga idéer

Men förhoppningsvis begär väl arbetsgivaren utdrag ur belastningsregistret ifall jobb inom vård eller hemtjänst skulle bli aktuellt framöver?
Senast redigerad av GilGrissom82 2018-07-09 kl. 16:42.
Citera
2018-07-09, 22:59
Medlem
TakeYouOnACruises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Med tanke på hennes två bedrägeridomar - ge henne inga idéer

Men förhoppningsvis begär väl arbetsgivaren utdrag ur belastningsregistret ifall jobb inom vård eller hemtjänst skulle bli aktuellt framöver?

Ja. Det kan man hoppas på, med tanke på hur ökänd hon är borde en sådan anställning vara off the table, åtminstone ett par år framöver. Jag har mycket svårt att se henne klara av gymnasiet, och på det en treårig utbildning.

Hon har inte disciplinen för att uppnå långsiktiga mål utan lever i en horisont som berör de närmsta dagarna, kanske veckor. Om en månad ska hon nog "bli" något helt annat.

Jag är inte helt övertygad om hon tror på det här själv, utan allt handlar om att bygga upp
en ny "front". Vad hon ska göra vet hon nog inte riktigt själv, men de belästa ser samma MO
som för 2 år sedan, även om dessa bloggar sedan länge är raderade.

Hon är ingen Mika Wimund direkt, som visst lyckats lura sig in på sjukhus med vad jag upplever vara
tvivelaktiga meriter.
Citera
2018-07-10, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Magnusperfektanka
Nu ska Latrin plugga igen...
hur många gånger har hon inte pluggat?
Pluggat upp en massa ämnen skulle läsa till ekonomiassistent eller något liknande...

Nu vill hon alltså bli sjuksköterska skulle inte vilja bli vård av henne... empatilös sjuksköterska nej det går inte!

Nej tack Catrin du ska nog läsa något annat.,, men vi vet ju alla detta är en plan som aldrig kommer verkställas.
Kanske läser hon någon kurs och försöker men hon kommer ALDRIG bli sjuksköterska.

Om jag inte har fel, läste hon någon KY omvårdnad/undersköterska utbildning för länge sedan men slutförde aldrig?
Det intressanta då var att hon funderade på att söka in till läkare (!!!) och påstod att även läkare, under den praktik hon hade på något äldreboende, tyckte att det kunde hon satsa på då hon var flitig och full av empati...
Samtidigt begick hon bedrägerier.

Har Catrin ens gymnasiebetyg och det finns väl maxgräns för hur mycket CSN lån man får ta - om man aldrig slutför något?

Och om hon nu ska plugga, och får CSN, kommer hon då att börja betala tillbaka sina offer?
Kan detta utmätas?
Citera
2018-07-10, 18:50
Citat:
Ursprungligen postat av denisa
Om jag inte har fel, läste hon någon KY omvårdnad/undersköterska utbildning för länge sedan men slutförde aldrig?
Det intressanta då var att hon funderade på att söka in till läkare (!!!) och påstod att även läkare, under den praktik hon hade på något äldreboende, tyckte att det kunde hon satsa på då hon var flitig och full av empati...
Samtidigt begick hon bedrägerier.

Har Catrin ens gymnasiebetyg och det finns väl maxgräns för hur mycket CSN lån man får ta - om man aldrig slutför något?

Och om hon nu ska plugga, och får CSN, kommer hon då att börja betala tillbaka sina offer?
Kan detta utmätas?

Om jag inte minns fel har hon inget fullständigt gymnasiebetyg. Catrin som ssk, eller ännu värre läkare, vilken katastrof😂. Som tur är det bara i hennes sjuka fantasier.
Citera
2018-07-10, 20:42
Medlem
CATTEN flashat med en Hublot Men's Automatic Watch 301-SX-1170-RX kostar ca 100k som billigast. en bättre kopia av denna modell går på cirkus 1500 spänn. Hur i H-vete har hon fått loss 1500 spänn till en replika klocka? asså att hon inte sitter inne är för mig en stor jäkla gåta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in