2018-07-10, 16:09
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krauthammer
Sverigevännen har talat.
Får jag gissa, du tycker att könskvotering är ett vänsterflumpåfund?
#Meetoo var en gigantisk konspiration?

med mera med mera

Skatteflykt är en välfärdsbelastning. Undanhållande av miljarder i kapital är ett grövre brott än några hundra invandrare i vårby gård som på sin höjd får 3000kr i månaden i soc och ett par hundra till som kör svarttaxi eller jobbar svart med renovering.

(Jag drar till med något drastiskt för att jag inte vet hur många i vårbygård som fuskar med sina bidrag)

Vad mycket trams vänstermuppen kom med. Mycket OT. Brukar låta så när ni ligger i underläge.

Nolltaxerande miljonärer är inte en välfärdsbelastning, som du hävdade. Nu formulerade du om dig, men det är fortfarande fel. En välfärdsbelastning är när någon går till läkaren eller går i skolan. Du kan inte belasta välfärden genom att skatteplanera.

Tror inte det finns några svenskar som undanhåller miljarder i skatteflykt som du kallar det. De som har miljarder har redan skatteplanerat på laglig väg. Däremot omsätter babbarnas svarta affärer miljarder om året. Dessutom kostar babbarna oss över 100 miljarder om året. Där har du det stora hålet i kassakistan.
Citera
2018-07-10, 17:22
Medlem
Skeldersans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Haha, nej, den kostade långt mycket mer än så. Minst 1000 miljarder per år.

Oj, slant du på tangenterna där?

Också SDs egen tidning Samtiden säger att kostnaden ligger på runt 90 miljarder per år.

En hög kostnad som det är, utan att överdriva
Citera
2018-07-10, 17:47
Medlem
Brukade få kallelse till tandhygienist och tandläkare en gång/år.
Har inte fått någon på tre år nu och tänderna börjar strula.
Men, det är klart, jag är ju inte viktig, trots att jag arbetat och betalat massor av skatt i 32 år.
Citera
2018-07-10, 17:50
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Haha, nej, den kostade långt mycket mer än så. Minst 1000 miljarder per år. Sen finns det fler babbar som kommit hit, lever på bidrag som har det bättre än våra fattigpensionärer. Minns du han i Nacka med tre fruar som fick tre bostadsrätter?

Hm. Typiskt lågintelligent Smutsdemokratiskt propaganda.

De som inte tänker rösta på Smutsdemokraterna här i tråden förstår att "babbarnas" tand- och sjukvård (kom ihåg att ATT ALLT ÄR INVANDRARNAS FEL!) inte riktigt kan kosta 99,99% av hela statsbudgeten i verkligheten. Sveriges Statsbudget är på 1001 miljarder 2017 med ett överskott på 62 miljarder.

Men alltid lurar det några IQ60-minusapor som är de enda som tänker rösta på Sverigedemokraterna i höst. Glöm inte att allt är invandrarnas fel!

Svenskarna är inte dumma, de är dummare, som Smustdemokraterna vet och opinionssiffrorna visar. (20% har ett IQ under 60 av de som identifierar sig som Svenskar och "troende/lurade" Smutsdemokrater.)

Sjuk- och tandvård är en självklarhet, men hur ska de här grupperna kunna betala? De har inga pengar, så jag ser inga problem i att man subventionerar detta. Några 1000 miljarder kostar det inte, det inte då det är vad vår statsbudget kostar innan vi tar bort överskottet.

Kul att så många hatar invandrare här i trollfabriken. Heja Sverige!

Det finns Alternativ för Sverige!
Citera
2018-07-10, 17:56
Medlem
S0LD13R777s avatar
Jävlar vad SSU attackerar den här tråden 5-6 troll på raddan rena rama kraftsamlingen, känsligt ämne tydligen.
Antar att s-väljare är sjuka stackare, kommer detta till kännedom för de sjuka s-väljarna så kan Groggnyllet tappa många pooocent.

Ni skulle dock inte skickat in användaren ursprungligen.
Med denna typ av retorik:
"20% har ett IQ under 60 av de som identifierar sig som Svenskar och "troende/lurade" Smutsdemokrater."
så vinner man inga röster, man tappar däremot många röster.
Bäst lill-Führern på Sveavägen 68 tar denna i örat både en och två gånger.
Citera
2018-07-10, 18:47
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av S0LD13R777
Jävlar vad SSU attackerar den här tråden 5-6 troll på raddan rena rama kraftsamlingen, känsligt ämne tydligen.
Antar att s-väljare är sjuka stackare, kommer detta till kännedom för de sjuka s-väljarna så kan Groggnyllet tappa många pooocent.

Ni skulle dock inte skickat in användaren ursprungligen.
Med denna typ av retorik:
"20% har ett IQ under 60 av de som identifierar sig som Svenskar och "troende/lurade" Smutsdemokrater."
så vinner man inga röster, man tappar däremot många röster.
Bäst lill-Führern på Sveavägen 68 tar denna i örat både en och två gånger.

Ja. Här i tråden ska Smutsdemokraterna spilla sin galla över att ett land som Sverige och att dess sjuk- och tandvårdssytem tar hand om sina innevånare.

Man anar att den pillerknaprande spelmissbrukande smygbögen Jimmy som leder sina skaror av underbegåvade väljare antingen ligger bakom eller bara sitter och gnider sina händer.

Jag är inte här för att vinna några väljare, jag finns inte på någon lista. Jag tycker dock att den hatfulla tonen mot de svaga i Sverige är synnerligen missklädsam, men typiskt tröttsamt Smutdemokratiskt inskränkt argumenterande.

Ett argumenterande som de med över 60+ i IQ lätt genomskådar, men de skulle heller inte överväga att rösta på Smutsdemokraterna.
Citera
2018-07-10, 19:18
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeldersan
Oj, slant du på tangenterna där?

Också SDs egen tidning Samtiden säger att kostnaden ligger på runt 90 miljarder per år.

En hög kostnad som det är, utan att överdriva

Ber om ursäkt, givetvis ska det stå 100+ miljarder. Tror ingen hittills kommit fram till 1000 miljarder, det låter lite väl mycket.
Citera
2018-07-10, 19:19
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Hm. Typiskt lågintelligent Smutsdemokratiskt propaganda.

De som inte tänker rösta på Smutsdemokraterna här i tråden förstår att "babbarnas" tand- och sjukvård (kom ihåg att ATT ALLT ÄR INVANDRARNAS FEL!) inte riktigt kan kosta 99,99% av hela statsbudgeten i verkligheten. Sveriges Statsbudget är på 1001 miljarder 2017 med ett överskott på 62 miljarder.

Men alltid lurar det några IQ60-minusapor som är de enda som tänker rösta på Sverigedemokraterna i höst. Glöm inte att allt är invandrarnas fel!

Svenskarna är inte dumma, de är dummare, som Smustdemokraterna vet och opinionssiffrorna visar. (20% har ett IQ under 60 av de som identifierar sig som Svenskar och "troende/lurade" Smutsdemokrater.)

Sjuk- och tandvård är en självklarhet, men hur ska de här grupperna kunna betala? De har inga pengar, så jag ser inga problem i att man subventionerar detta. Några 1000 miljarder kostar det inte, det inte då det är vad vår statsbudget kostar innan vi tar bort överskottet.

Kul att så många hatar invandrare här i trollfabriken. Heja Sverige!

Det finns Alternativ för Sverige!

Givetvis ska det stå 100 miljarder, inte 1000. Att miffon som du inte fattar det är ju symptomatiskt. Inget går in i en vattenskalle. Tror du fortfarande att vi tjänar på invandringen?
Citera
2018-07-10, 19:21
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Ja. Här i tråden ska Smutsdemokraterna spilla sin galla över att ett land som Sverige och att dess sjuk- och tandvårdssytem tar hand om sina innevånare.

Man anar att den pillerknaprande spelmissbrukande smygbögen Jimmy som leder sina skaror av underbegåvade väljare antingen ligger bakom eller bara sitter och gnider sina händer.

Jag är inte här för att vinna några väljare, jag finns inte på någon lista. Jag tycker dock att den hatfulla tonen mot de svaga i Sverige är synnerligen missklädsam, men typiskt tröttsamt Smutdemokratiskt inskränkt argumenterande.

Ett argumenterande som de med över 60+ i IQ lätt genomskådar, men de skulle heller inte överväga att rösta på Smutsdemokraterna.

Märks att begåvningsreserven hittat till tråden. Nivån blev genast i paritet med dagis. Sådana är vänsterns riddare.
Citera
2018-07-10, 19:40
Medlem
Skeldersans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DajDiRaj
Brukade få kallelse till tandhygienist och tandläkare en gång/år.
Har inte fått någon på tre år nu och tänderna börjar strula.
Men, det är klart, jag är ju inte viktig, trots att jag arbetat och betalat massor av skatt i 32 år.

Tror sällan man får kallelse efter 23 års ålder, de räknar väl med att man är kapabel att själv höra av sig om man vill bli undersökt, i synnerhet om tänderna strular. Tror inte just ditt bekymmer är relaterat till invandring.
Citera
2018-07-10, 19:47
Medlem
HectorDaiquiris avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skeldersan
Tror sällan man får kallelse efter 23 års ålder, de räknar väl med att man är kapabel att själv höra av sig om man vill bli undersökt, i synnerhet om tänderna strular. Tror inte just ditt bekymmer är relaterat till invandring.

Den folktandvårds-central jag går hos brukar skicka ut en kallelse med jämna mellanrum, inget konstigt med det. Var länge sen jag fyllde 23.
Citera
2018-07-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Redax
Nja, jag vet inte det. Partierna behöver göra mycket mer för att vända den uppåtgående trenden för SD. Men det rör sig kanske åtminstone i rätt riktning nu.

Givetvis, 99% återstår. Det visar fadäsen med "gymnasie"-pojkarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in