2018-07-10, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moralensväktare
Du skriver att SD slänger sopor hos sig 23:20 har nog missat det inlägget tidigare. Vart kommer den uppgiften ifrån?
Och det tar mindre en 10 min i gångtakt från SD bostad till LW bostad.
Synd att det inte finns krav på läsförståelse här....
Snälla, läs igen!
Citera
2018-07-10, 17:02
Medlem
Citat:
Det stämmer man fann blid inledningsvis i lägenheten och då är det regel att avspärrningen utökas. Den mängden blod som fanns var inte stor så det behöver inte vara färskt blod och kan komma från barnen. Det som var av avgörande betydelse för att man misstänkte människorov var inledande förhören med UW och digitala spår.

Vad tillförde UW som ledde till människorov?
Citera
2018-07-10, 17:02
Medlem
FedupFlorences avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Snälla, läs igen!

Ta dig tid att formulera dig bättre. Att du upprepade gånger behöva uppmana läsare att läsa igen kan tyda på att det du vill säga lite väl ofta endast stannar vid en god tanke.
Citera
2018-07-10, 17:05
Medlem
[quote=flixa81|64605368]
Citat:
Öhhhhhh...... NEJ! Verkligen inte![/QUOTE

Nej det är ju väldigt lätt att säga A...
Du vet nog inte så mycket om B...

Finns två alternativ, antingen var du med under häktningsförhandlingen eller så har SD berättat för dig vad som lades fram
Vet nog inte så mycket om B, som du skriver. Har nog bara nått A kvar, som jag håller på.

Finns ett par till alternativ....
Citera
2018-07-10, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedupFlorence
Ta dig tid att formulera dig bättre. Att du upprepade gånger behöva uppmana läsare att läsa igen kan tyda på att det du vill säga lite väl ofta endast stannar vid en god tanke.
Lite sant det med. Försöker nu mer skriva TROR o.d.
Men tar till mig kritiken och ska både formulera mig bättre och vara övertydlig.
Tack!
Citera
2018-07-10, 17:11
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Om du talar sanning så känner du åklagaren och eller domaren alternativt tingsnotarien.
Eller så är ditt rätta jag SD.

Och åklagare, domare och tingsnotarie hade knappast tagit den risken att läcka sekretessuppgifter på det viset. EnGodTanke har tidigare förklarat att han inte känner SD heller. Snårigt nu för lögnaren EnGodTanke.
Citera
2018-07-10, 17:12
Medlem
Citat:
Polisen är väl informerad om alka detaljer, både mot och för. Huruvida åklagaren har den informationen vet jag dock inte. Vissa delar har ändå varit upp vid framställan (dock inte detaljer jag förmedlat).

Som sagt, för mig är det inte viktigt vem GM är, utan att GM sitter på livstid när hen är identifierad och erkänt.

Då åklagaren är förundersökningsledare så har hon full insyn i hela utredningen.
Citera
2018-07-10, 17:12
Medlem
Citat:
Antingen är du en virrpanna minst sagt eller så är du mera än bekant med SD. Du sitter och delger tråden uppgifter som en ytterst begränsad krets vet om förutom gärningsmannen. Och då blir det ju naturligtvis knepigt för mig att se någonting annat än ett samband mellan dig SD och eller HD.
Tänk nu...
Vad har jag sagt?
Citera
2018-07-10, 17:15
Medlem
Citat:
Snälla, läs igen!

Jag har inga problem med att förstå det jag läser. Men eftersom texten är skriven på det sättet då blir det följdfrågor på det.
Men var vänlig att förklara vad du anser att jag inte förstår av ditt inlägg.
Citera
2018-07-10, 17:16
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kejsarinnakanel
Intressanta noteringar! Det där med att barnet kunde farit illa tar jag med en nypa salt. Likaså vem som tagit parti för vem. Men att detta att ge sig av mitt i natten för en cache, det kan ju peka på ett mönster. Kan varit nått sånt på gång igen, antingen äkta eller en falsk förespegling för att få med henne. Kan hon varit på biltur i skogen o tappat sin mobil?
En mamma som abdikerar och nyckfullt lämnar 2 små barn ensamma mitt i natten för sånt fjant skulle då få med mig att göra.
Har fortfarande svårt släppa att caching på något sätt ingått i mordet. Kanske för att säkert få ut Lena den sena timmen men framförallt för att dölja och lägga ut vilseledande spår..
Senast redigerad av Snor-Johan 2018-07-10 kl. 17:28.
Citera
2018-07-10, 17:17
Medlem
Citat:
Om du talar sanning så känner du åklagaren och eller domaren alternativt tingsnotarien.
Eller så är ditt rätta jag SD.

Arrogansen tyder på det sistnämnda, jag har sagt det förut..... Mats Alm-typ
Citera
2018-07-10, 17:17
Medlem
Citat:
Då åklagaren är förundersökningsledare så har hon full insyn i hela utredningen.
Ska och bör ha det, ja.
Men det jag delgav på plats vet ju inte jag om det faktiskt nått henne.
Kan utgå från det, hoppas på det o.s.v. men jag VET inte det..
Skulle jag skriva att hon är informerad, så skulle ni (vissa) skriva ”hur vet du det? Var du där när polisen berättade för åklagaren????”....
Suck...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in