2018-07-10, 15:11
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
De är nog i största del inte från SÖS utan från www.crisis-solutions.com eller något utav dess konkurrenter. Det finns en hel industri för det här.

De som arbetar på SÖS arbetar på SÖS. Dessa 4000 anställda bör ha reagerat när inga patienter från denna hoax kom in. Eller?
Citera
2018-07-10, 15:12
Medlem
jesusarherres avatar
Nytt från zakleo idag teori om varför sådant här görs.
https://www.youtube.com/watch?v=k6kr8tLQ_bE
Citera
2018-07-10, 15:35
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ja de måste tycka de är extremt jävla sjukt. Bara att man skiter i sjukhus och börjar vårda folk på Centralbadet är ju helt stört snarare än ”förvånade” som Ambulanssjuksköterskan Veronika uttrycker det:

Längst framme vid Åhléns fick Viktoria Lenander och hennes kolleger backa när räddningstjänst och polis inte hade hunnit säkra området. Där smällde det och luktade rök, där spreds också rykten snabbt om knivhot, skottlossning och en bomb.

- Men jag lyssnade bara på polisledning och räddningsledning. Som tur är hade de skadade därifrån redan burits till andra trottoarer, affärer eller caféer, dit vi gick för att hjälpa dem. De svårast skadade kom iväg väldigt snabbt, även om jag förstår att det för dem kändes som en lång stund, eftersom de hade ont och var rädda.

Många vårdades på Centralbadet
Snabbt tog hon och räddningsledningen beslut om att de behövde en uppsamlingsplats för lindrigt skadade och chockade personer och gjorde Centralbadet till sin samlingsplats. Där vårdade de runt 150 personer under fredagen.

- De blev lite förvånade på Centralbadet, men var snabbt med på planen. Jag vet inte vart deras andra gäster tog vägen. Jag var för fokuserad på vårt arbete. Vi hade ambulanspersonal från två vanliga ambulanser där och dessutom psykiatriambulansens personal

https://www.vardfokus.se/webbnyheter/2017/april/hon-ledde-den-akuta-varden-i-city-efter-dadet/

Det var mycket misstankar under den aktuella dagen och efteråt.
Har innan gnällt över att det som jag upplevde de var få svenskar som ens brydde sig om något men det det ju faktiskt. Läser man tråden här på Flashback finns itne mkt man klaga över. och du brukar Flashback radera sådant som går för mycket mot de godkända narrativet.

Var finns då dessa anställda på tex SÖS som berättar att inga patienter kom in?
Citera
2018-07-10, 15:54
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Var finns då dessa anställda på tex SÖS som berättar att inga patienter kom in?
Det tas till alla sjukhus och verkar inte varit nån rusch.
4 avlidna, 15 skadade och en vård som främst utfördes på Centralbadet skapar ingen större rush.
Men de borde ha reagerat på att man inte tar folk till sjukhus, de tycker jag oxå.

– Folk ringde och ville komma in och jobba, men det finns en fysisk begränsning för hur många som kan arbeta på akuten samtidigt, säger Sofia Sjöman-Waas, pressansvarig på Södersjukhuset, till Dagens Medicin.
https://www.dagensmedicin.se/artiklar/2017/04/10/sjukhus-fick-avvisa-lakare-efter-terrordadet/

Sen, åtminstone inte vad jag vet, så har vi inte sett några sjukhusreportage från Stockholm, vilket är bra, ogillar när även sjukhus är genom-korrupta.

”Det viktigaste var att säkerställa att korrekt och samma information gick till alla aktörer”
Stockholm samlat när övning blev verklighet
Citera
2018-07-10, 16:02
Medlem
Arbetarbroders avatar
De kan ju inte ens hålla ihop sina egna historier!

Citat:
Fem människor dödades och 15 skadades när en lastbil i hög fart körde på folk på Drottninggatan och sedan kraschade in i fasaden på Åhléns.
Polis och åklagare har dock identifierat betydligt många fler brottoffer för terrordådet i Stockholm.
– För närvarande har vi plus minus 150 personer som vi bedömer att de utsatts för någon brottslig handling i samband med attentatet, säger Hans Ihrman, vice chefsåklagare på riksenheten för säkerhetsmål till Ekot.

...
Citat:
Det är att de har befunnit sig i livsfara, antingen har de befunnit sig direkt i lastbilens färdväg, eller så hade stått på ett sådant sätt att de kunnat allvarligt skadas genom att till exempel lösa föremål har slungats från butiker, från skyltar, det kan vara skärvor av cementkrukor med mera, säger Hans Ihrman till Ekot.
Måste va enormt mycket fler än 150 som befann sig i fara. (Notera språket, ”befunnit sig direkt i lastbilens färdväg, eller så hade stått på ett sådant sätt att de kunnat allvarligt skadas genom att till exempel föremål slungats”)
Hur kan hittade dem, de fick ju alla vård på Central badet men det har man glömt här:
Citat:
Personerna har identifierats bland annat med hjälp av filmer från övervakningskameror och genom att man kontaktat de hundratals personer som ringde SOS Alarm i samband med dådet.
39-årige Rakhmat Akilov är häktad på sannolika skäl misstänkt för dådet. Han greps redan samma kväll och en stor del i utredningen har handlat om huruvida han agerat på egen hand, haft medhjälpare eller om han tillhör någon form av grupp.
Källa: SR Ekot
https://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=83&artikel=6786289
Citera
2018-07-10, 16:04
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Det tas till alla sjukhus och verkar inte varit nån rusch.
4 avlidna, 15 skadade och en vård som främst utfördes på Centralbadet skapar ingen större rush.
Men de borde ha reagerat på att man inte tar folk till sjukhus, de tycker jag oxå.

– Folk ringde och ville komma in och jobba, men det finns en fysisk begränsning för hur många som kan arbeta på akuten samtidigt, säger Sofia Sjöman-Waas, pressansvarig på Södersjukhuset, till Dagens Medicin.
https://www.dagensmedicin.se/artiklar/2017/04/10/sjukhus-fick-avvisa-lakare-efter-terrordadet/

Sen, åtminstone inte vad jag vet, så har vi inte sett några sjukhusreportage från Stockholm, vilket är bra, ogillar när även sjukhus är genom-korrupta.

”Det viktigaste var att säkerställa att korrekt och samma information gick till alla aktörer”
Stockholm samlat när övning blev verklighet

Det har inte ens slagit dig att de kom in och därför så reagerar ingen på att de inte kom in?

Har du tänkt på att det inte finns ett enda vittne någonstans som stödjer någon av dina teorier? Inte ett.
Ingen har sett Drottninggatan vara avspärrad för hoaxerier dagen före.
Ingen har kunnat belägga att tex Ebba aldrig fanns.
Ingen har gått ut med att de var på Drottninggatan och att de INTE såg nån liten lastbil köra rally.

Vad blir då oddsen för att du och nån räkätande aussie på Bitchute har rätt?
Citera
2018-07-10, 17:09
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Det har inte ens slagit dig att de kom in och därför så reagerar ingen på att de inte kom in?

Har du tänkt på att det inte finns ett enda vittne någonstans som stödjer någon av dina teorier? Inte ett.
Hela svenska folket har sett hur den här övningen gick i skarpt läge och man påstod att det låg kroppar överallt och Terror och Död. Men ingenting av det vi sett har visat att så var fallet. Allt vi sett från Drottninggatan visar en tom gata. Ett offer har vi fått se, med orimlig skada, utan att ens blöda.
Citat:
Ingen har sett Drottninggatan vara avspärrad för hoaxerier dagen före.
Detta har vi talat om gånger flera nu.
Citat:
Ingen har kunnat belägga att tex Ebba aldrig fanns.
Ingen har gått ut med att de var på Drottninggatan och att de INTE såg nån liten lastbil köra rally.
Folk se en lastbil där folk kastar sig in i en butik. Denna lastbil är inte ens samma som vi ser vid Åhléns utan helt svart.
Citat:
Vad blir då oddsen för att du och nån räkätande aussie på Bitchute har rätt?
Detta var ett staged event.
Stockholm / Sweden Got Hoaxed!

Hur förhindrar vi det från att hända igen? Jag är fett lakk över de här de lurade min mamma
Citera
2018-07-10, 17:37
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Hela svenska folket har sett hur den här övningen gick i skarpt läge och man påstod att det låg kroppar överallt och Terror och Död. Men ingenting av det vi sett har visat att så var fallet. Allt vi sett från Drottninggatan visar en tom gata. Ett offer har vi fått se, med orimlig skada, utan att ens blöda.

Detta har vi talat om gånger flera nu.

Folk se en lastbil där folk kastar sig in i en butik. Denna lastbil är inte ens samma som vi ser vid Åhléns utan helt svart.

Detta var ett staged event.
Stockholm / Sweden Got Hoaxed!

Hur förhindrar vi det från att hända igen? Jag är fett lakk över de här de lurade min mamma

Här ser du några hundra vittnen. Men ingen av dessa har hörts stödja dina fantasier, varken på Fbook, Twitter, Snapchat eller Instagram. Däremot stödjer de "min" version.
https://www.youtube.com/watch?v=lnMMQPn8S4o

CASE CLOSED!!! Sweden did not get hoaxed!!! Folk dog!!! Tjofadderittan!!! You've been PUNKED!!! Tjong i medaljongen, nu rullar vi i gången!!!
Citera
2018-07-10, 17:45
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Här ser du några hundra vittnen. Men ingen av dessa har hörts stödja dina fantasier, varken på Fbook, Twitter, Snapchat eller Instagram. Däremot stödjer de "min" version.
https://www.youtube.com/watch?v=lnMMQPn8S4o

Här är vad jag skrev om samma video
Citat:
Här är precis efter krocken men från motsat riktning jämfört med vad iallafall jag postat förut i tråden.
(Det mesta har raderats på YouTube)

Tror detta ska vara vad media kallat ”Zon B”? Var är de två kvinnorna som ska ha dödats här? Vad är..
Jag ska inte berätta för nån vad ni ska se så sätter det inom spoilers. Kolla gärna och avgör själva vad ni ser:

Video YouTube: [url]https://youtu.be/lnMMQPn8S4o[/url

Citat:
CASE CLOSED!!! Sweden did not get hoaxed!!! Folk dog!!! Tjofadderittan!!! You've been PUNKED!!! Tjong i medaljongen, nu rullar vi i gången!!!
Hmm.. det var två väldigt sätt att se på samma gata.
Citera
2018-07-10, 18:02
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Här är vad jag skrev om samma video

Hmm.. det var två väldigt sätt att se på samma gata.

Hur pass insyltade är Spotify i detta? De stödjer ju tanken på att Chris Bevington, som sägs ha dött av lastbil i huvudet, ska ha jobbat hos dem och tom hade en chefsposition.
Citera
2018-07-10, 18:21
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Hur pass insyltade är Spotify i detta? De stödjer ju tanken på att Chris Bevington, som sägs ha dött av lastbil i huvudet, ska ha jobbat hos dem och tom hade en chefsposition.
Jag vet inte riktigt, mer än den Chris Bevington inte ska kunnat hittats via RatSit, Birthday.se, hitta.se och liknande då det begav sig. Samt att hans bästa kompis satt i TV och berättade om Chris som var hans bästa vän och läste rätt upp ner från ett script, de till och med visade lappen han höll.
Det är raderat från YouTube nu, som så mycket annat.

När Spendrups bilen kom så ska han tagit upp sin son och kastat iväg honom och räddat han på det sättet, men dog själv.

Alla bilder i media i var från typ Thailand där han stod och flinade så jag antar att han stack dit. Jag vet inte hur inblandade Spotify va men tillräckligt för jag skulle säga upp det i varje fall.

(jag kan minnas fel på nån detalj nu de är bara vad jag minns på rak arm från den där Spotify-Chris.)
Citera
2018-07-10, 18:43
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Jag vet inte riktigt, mer än den Chris Bevington inte ska kunnat hittats via RatSit, Birthday.se, hitta.se och liknande då det begav sig. Samt att hans bästa kompis satt i TV och berättade om Chris som var hans bästa vän och läste rätt upp ner från ett script, de till och med visade lappen han höll.
Det är raderat från YouTube nu, som så mycket annat.

När Spendrups bilen kom så ska han tagit upp sin son och kastat iväg honom och räddat han på det sättet, men dog själv.

Alla bilder i media i var från typ Thailand där han stod och flinade så jag antar att han stack dit. Jag vet inte hur inblandade Spotify va men tillräckligt för jag skulle säga upp det i varje fall.

(jag kan minnas fel på nån detalj nu de är bara vad jag minns på rak arm från den där Spotify-Chris.)

Är Band of Horses också inblandade? Sångaren sjöng nämligen på begravningen. Tror att din siffra på 150 pers invigda i bluffen snarare lär landa på 100 000 om det här ska hålla. Men då lär nåt gola.
Just nu har vi alla på Drottninggatan, alla inom sjukvården i Sthlm, Spotify, polis, ambulans och brandkår.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in