Citat:
Nu har du helt orimliga krav på mig, jag är inte med och utför sådana här event och kan omöjligt ha stenkoll på alla detaljer. Eftersom jag inte vet hur lång tid efter påkörningen de började flytta kvinnan vet jag inte - det var därför jag frågade dig, dvs du som kom med påståendet att det var något underligt. Tyvärr (men inte förvånande) verkar du alltså inte ha täckning för påståendet att det skulle varit avspärrat..
Men angående avspärrningar och citat "att jag inte kan visa avspärrningar innan attacken" - menar du på fullt allvar att man reste den här avspärrningen efteråt? https://nodisinfo.com/hard-proof-staging-crisis-acting-stockholm-terror-hoax/ (det kan du givetvis inte svara på så du kommer ducka den frågan)
Citat:
Ambulans var alltså på plats innan någon annan, ändå bärs en kvinna bort utmed Klara Norra, hela vägen ner till Kungsgatan innan alla spår upphör, av Polis på en gata vars alla infarter är avspärrade av polis.
Citat:
Det finns ingenting, inte ens som du kan komma med, inte en bild från de här event etc som inte talar för att det var från träningen de hade dagen före.Bara det faktum att de så många bilder bevisligen är tagna dagen innan borde få alla att förstå att detta var 100% staged event. Man visar inte bilder från en övning och samma poliser (den långe med keps och den lilla med cykelhjärm-style) på så många foton både under en övning och under skarpt.
We Got Hoaxed, lev med det.
Men vi får inte låta det ske igen.