2018-07-08, 16:22
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Tråkigt för dem som faktiskt vill spela fotboll, hoppas grabben kan fortsätta spela i någon annan förening. En mer homogen.

Jag håller med dig. Samtidigt om han fortsätter spela fotboll så lär han ju oavsett lag han spelar i behöva spela mot lag med kaosinvandrare. Ska försöka få honom intresserad i annan sport men just nu är det mycket fotboll.

Citat:
Ursprungligen postat av InteMuhammed
Men det som händer i din sons fotbollslag är ju bara hur det ser ut i Sverige i dag.

Alla skjutningar i Malmö? Direkt koppling till MENA/Balkan.

Är du överraskad?????

Jag är inte överraskad. Jag är vaken och hänger med och jag är periodvis galen av raseri. Än så länge kontrollerat raseri.
Citera
2018-07-08, 17:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Achie
Det är inte det som är poängen. Man blir inte magiskt en annan etnicitet för att man lyckas med den enorma bedriften att vara icke-kriminell och att hålla ett jobb. Jag blir inte Kines för att jag flyttar till Kina och gifter mig med en Kinesiska, bara tanken är absurd. Men på något ofattbart vänster så är denna tanken den politiska normen i Sverige, bara den går vägen "annat folkslag -> svensk" och inte tvärtom.

Sant.
Ordet vänster i sammanhanget där något är svårt eller omöjligt att förklara eller utföra var länge sen jag hörde! Undrar var det kommer ifrån. Kanske är det något politiskt...
Citera
2018-07-08, 17:30
Medlem
Detta kommer givetvis minska intresset för fotboll överlag.

tänk vm, de enda länderna där man förstår var de kommer ifrån kommer vara de asiatiska länderna.
Kul som fan..
Citera
2018-07-08, 22:45
Moderator
Tystnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Att du ser så många negrer i Frankrike, England och Belgien handlar liksom om deras kolonialhistoria. De ägde en massa land i Afrika och andra ställen där det finns negrer och sedan fick de liksom ta ansvar för det och göra en massa negrer till deras nationalitet. Där gjorde ju Sverige en bra sak att vi inte hade en massa kolonier i negerland.

Nä.. känns som vi haft en massa kolonier i Mellanöstern...

England har ju samväldet också med många nationaliteter därifrån.
Märkligt dock det inte är några Indier med i deras landslag? eller har det varit det någon ggr.
Citera
2018-07-08, 23:26
Medlem
Om flertalet europeiska länder har ett landslag med enbart afrikaner, vilket folkslag representerar då varje sådant landslag? Europa eller Afrika? Om det enbart är afrikaner, så är det hånfullt att använda europeiska flaggor och nationalsånger.

Det är en seger för afrikanen, för det motbevisar många vitas övertygelse om att afrikanen är underlägsen.

Afrikanen är överlägsen alla andra raser, då de har bättre fysik, förutom att deras intelligens är likvärdig med andra raser.

Plus....afrikanen har större balle. Hahhhhahahahaha! Afrikanen befruktar många vita kvinnor, så där fortgår utspädningen av den vita rasen.
Citera
2018-07-08, 23:32
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Om flertalet europeiska länder har ett landslag med enbart afrikaner, vilket folkslag representerar då varje sådant landslag? Europa eller Afrika? Om det enbart är afrikaner, så är det hånfullt att använda europeiska flaggor och nationalsånger.

Det är en seger för afrikanen, för det motbevisar många vitas övertygelse om att afrikanen är underlägsen.

Afrikanen är överlägsen alla andra raser, då de har bättre fysik, förutom att deras intelligens är likvärdig med andra raser.

Plus....afrikanen har större balle. Hahhhhahahahaha! Afrikanen befruktar många vita kvinnor, så där fortgår utspädningen av den vita rasen.
Vissa afrikanska individer är genier. Men genomsnittet är långt ifrån "likvärdigt" med andra raser/etniciteter. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160289609001275
https://app.iq-research.info/img/iq_by_country.png?_g_build_=1523421439065
Citera
2018-07-08, 23:45
Medlem
För att få chansen som utlänning i det svenska landslaget måste du visa att du är tre gånger bättre än en svensk i samma position eller ha turen att ingen klarar av eller vill ha den positionen du spelar i.
Trodde inte på det tills jag själv fick se vad de gjorde mot Durmaz.
Citera
2018-07-09, 08:41
Medlem
Om du inte gillar negrer skall du nog inte titta på idrott på elitnivå överhuvudtaget...

Förövrigt tycker jag det är smått roande när alla dessa rassar skrålar sina hyllningssånger till ett lag som är väldigt blandat usrprung och i nästa sekund svamlar om hur mycket de hatar blattar. Säger ju en del
Citera
2018-07-09, 09:02
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester
Om du inte gillar negrer skall du nog inte titta på idrott på elitnivå överhuvudtaget...

Förövrigt tycker jag det är smått roande när alla dessa rassar skrålar sina hyllningssånger till ett lag som är väldigt blandat usrprung och i nästa sekund svamlar om hur mycket de hatar blattar. Säger ju en del

Annars tycks denna tråd ha startats av rakt motsatt anledning. Och afrikaniseringen av ett flertal landslag har inte direkt mötts av positiva kommentarer från ”rassar”. Men din sort argumenterar förstås hellre mot halmgubbar.
Citera
2018-07-09, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memestar
Vissa afrikanska individer är genier. Men genomsnittet är långt ifrån "likvärdigt" med andra raser/etniciteter. https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0160289609001275
https://app.iq-research.info/img/iq_by_country.png?_g_build_=1523421439065

Jag försöker vara objektiv och då vet jag att förutsättningarna när man föds är detsamma för alla mänskliga raser.

Hur individen utvecklas efter födseln beror på arv och miljö.
Citera
2018-07-09, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pussy_tester

Frågan är väl snarast vad som är positivt med att fylla landslag med utlänningar, och framför allt europeiska landslag. Om man är ute efter utlänningar i landslag så finns de visst redan...
Citera
2018-07-09, 11:54
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tennant
Frågan är väl snarast vad som är positivt med att fylla landslag med utlänningar, och framför allt europeiska landslag. Om man är ute efter utlänningar i landslag så finns de visst redan...

Ptjaa det enda som händer är att landslagen blir impopulär då ingen kan identifiera sig med de som springer runt på planen.
Frankrike har stora problem med just det, folk identifierar sig inte med laget då det är så mycket Afrikaner.

Blir som när svensk friidrott köper in afrikaner som legosoldater som vinner en massa skit men ingen bryr sig mer än PK sekten som bara bryr sig för att det är plikt för de att bry sig.
Fanns det där exemplet med den svarta kvinnliga löparen som inte gillar bögar som man köpt in som legoknekt, folk vet knappt vem det är och ingen blir speciellt glad då gulden som kvinnan presterar är köpta guld. Dvs. egentligen borde guldet höra till nationen hon är född och kommer ifrån inte Sverige.

Allt blir liksom falskt och plastigt som faan.

Bara titta på alla stora plastiga fotbollsklubbar, ingen riktig passion hos deras supporters och spelarna kostar multum. Köpt framgång, grymt patetiskt. Det är enbart yta, det är som facebook/instgram fast för fotbollslag. Tomma människor gillar sånt här och platsen där de finns flest tomma människor är på Södermalm i Stockholm, tomma människors Mekka. Helt själlösa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in