Citat:
Ursprungligen postat av
Tumidanda
Jag har redan konstaterat att han förespråkar exakt samma "ideologi" som SD. Han använder t.o.m. nästan ordagrant samma formuleringar som Jimmie Åkesson, Mattias Karlsson m.fl. nyligen har använt.
Din fråga är berättigad men Byggnet vägrar svara utan fortsätter att förespråka total öppen svenskhet och svenskförnekelse, precis som Jimmie, och alla som inte håller med är NMR-nazister.
Och du ditt nyreggade troll undviker också frågor precis som nyreggade Byggnet?
Börjar tro att du är ett jävla judetroll. Eller svårt drabbad av asbergers?
Troligt att du börjar dyka upp just nu? Nej inte särskilt...
Det är ju mer än uppenbart att du kommer från NMR miljön (alternativt vänstern/SD). Men faktum är, max runt 1000 personer i Sverige är intresserade av er över 100-år gamla ideologi. Och kan vi klandras? Ska Per Öberg styra landet som allvetandes Fürher, flyr jag nog hellre till Afrika.
Alltså, jag ser lika mycket ner på intelligensen hos NMR's ledarskikt som hos thaisvenskarna. Ni är alla undermänniskor. Folkölsdrickande, lövbit med bea älskande jävla bönder. Enda skillnaden är att NMR har hjärtat på rätta stället men fan, lika korkade som negrer.
Men nej, är ingen representant. Jag är ingen korkad följare, röstade SD 2010 men avstod 2014 då politiken inte längre räckte till. Jag vägrar vara "partisympasitör".