2018-07-07, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NaziLowRiders
Frankrike, är som främlingsarmen. Belgien kryllar av negrer
England är full av avskummet med.
Hur ser ni ni på det?
Hudfärg avgör inte vilka jag håller på.
Varför skulle hudfärg spela roll??
Citera
2018-07-07, 18:47
Medlem
5596s avatar
Tråkigt, sporten blir så mycket mer intressant när det är svenskar som representerar Sverige. Negrer och liknande kanske är bättre på sporter men det blir så mycket tråkigare när det är negrer som tävlar mot varandra istället för européer.
Citera
2018-07-07, 19:06
Medlem
RudyardKiplings avatar
Vad gäller Frankrike, Nederländerna så är deras lag inte alls så populära i sina länder längre. England kan jag inte riktigt svara på men många britter håller avstånd till MENA och Afrika även om vissa grupper på ytan tolererar varandra. Belgien känner jag inte alls till.

Det hade varit trevligt att se ett franskt landslag med fransoser precis som ett spanskt lag med spanjorer eller ett senegalesiskt lag med senegaleser. Hade ju varit konstigt att möta ett japanskt lag med bara svenskar i eller ett brasilianskt med bara ryssar i.
Citera
2018-07-07, 19:18
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Trollar du. Neger hör inte hemma i UK

Jag har bott totalt 7 år i både London och Manchester.
Det är DU som framstår som underbegåvad. Du skriver sämre än en mellanstadieelev:
Inget frågetecken efter "Trollar du.", och sedan så heter det negrer, inte neger.

Ett annat svar på din frågeställning kan ju vara att folk helt enkelt inte bryr sig. En människa som springer runt och sparkar på en boll som är vit eller en som är svart, big deal.

Som den kända reggae-artisten Alpha Blondy en gång uttryckte sig; "Black and white, we are all the same"(Apartheid is nazism, 1985)

Så, dogpoop on you, nazi fuck!
Senast redigerad av CloserToTheHeart 2018-07-07 kl. 19:22.
Citera
2018-07-07, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Vad gäller Frankrike, Nederländerna så är deras lag inte alls så populära i sina länder längre. England kan jag inte riktigt svara på men många britter håller avstånd till MENA och Afrika även om vissa grupper på ytan tolererar varandra. Belgien känner jag inte alls till.

Det hade varit trevligt att se ett franskt landslag med fransoser precis som ett spanskt lag med spanjorer eller ett senegalesiskt lag med senegaleser. Hade ju varit konstigt att möta ett japanskt lag med bara svenskar i eller ett brasilianskt med bara ryssar i.

Kommer nog bli mycket sånt i framtiden tror jag när vi kan bli värvade av andra länder, som målvakten Henrik Karlsson som spelar för Kazakstan i hockey.
Folk som inte lyckas i Sverige kan söka lyckan i andra länder och bli rik på det också.
Citera
2018-07-07, 19:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling

Jag håller med. Det är nästan en färgchock att se "Frankrike" spela.

Om 11 s.k. japan-svenskar hade spelat för Sverige, handen på hjärtat, men hade folk tyckt det var exakt samma sak som att se 11 etniska svenskar spela och vinna för sitt land?
Citera
2018-07-07, 19:30
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Vilka böcker? En neger kan inte skriva.

Ok.
Wole Soyinka - Skrivit romaner, noveller, essäer, pjäser m.m.
Nobelpriset i litteratur 1986. Men han var väl inkvoterad kanske?

Har du ens skrivit någonting öht? Förutom nazigrejer på barnspråk då för att samla poster på flashback under anonymitet?
Citera
2018-07-07, 19:33
Medlem
CloserToTheHearts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GenesisP
Jag håller med. Det är nästan en färgchock att se "Frankrike" spela.

Om 11 s.k. japan-svenskar hade spelat för Sverige, handen på hjärtat, men hade folk tyckt det var exakt samma sak som att se 11 etniska svenskar spela och vinna för sitt land?

Frankrike har extremt stor negerpopulation, och haft så länge. Har haft kolonier osv. i Afrika.
För dem är det inget konstigt.

Jaa, men nu är det ju inte riktigt så att vi har 11 japan-svenskar som spelar.
Citera
2018-07-07, 19:37
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Frankrike har extremt stor negerpopulation, och haft så länge. Har haft kolonier osv. i Afrika.
För dem är det inget konstigt.

Jaa, men nu är det ju inte riktigt så att vi har 11 japan-svenskar som spelar.

Nej, men för att göra en jämförelse med "Frankrike", och jag tror att fler svenskar hade vågat säga då att det inte var ett svenskt landslag. I dag låssas alla att Durmaz, Zlatan och alla andra är svenskar. Ingen vågar utmana den politiska korrektheten och värdegrundsdoktrinen.

Som vit skulle jag aldrig kunna heja riktigt på ett landslag som utmålas som "mitt" om det var fullt med negrer. Jag skäms redan över Juventus som inte har många etniska italienare i laget längre, och som alltid varit ett av Juves signum. Usch. Jag vill inte vinna med en massa utlänningar. Stommen måste vara italiensk!
Citera
2018-07-07, 19:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CloserToTheHeart
Ok.
Wole Soyinka - Skrivit romaner, noveller, essäer, pjäser m.m.
Nobelpriset i litteratur 1986. Men han var väl inkvoterad kanske?

Har du ens skrivit någonting öht? Förutom nazigrejer på barnspråk då för att samla poster på flashback under anonymitet?

Negrer är duktiga i sport. Allt annat är dom värdelösa på. Kriminalitet fixar dom med
Citera
2018-07-07, 19:43
Medlem
artigass avatar
Citat:
Oj vad värdelösa ni negrer är
Uppenbarligen bra om frugan din knallar negrer.
Citera
2018-07-07, 19:46
Medlem
Conams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valyrion
Ett gäng negrer såg just till så att vårt vikingalag kastades ur VM.
Där har du svaret.
Måsta vara piss att få spö av negrer....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in