Citat:
Det där var det dummaste jag läst på länge. Betalar man premium är det väl klart som fan att man förväntar sig premium? När det kommer till skärmupplösning, design och andra totalt oväsentliga faktorer verkar det ju tydligen spela en jävla roll för er fanatiska iDårar. Att sedan påstå att PC-datorer inte skulle vara stabila är ett icke-argument baserat på okunskap, rena lögner och att ni Jobsfrälsta iMbeciller råkar vara otroligt dåliga förlorare.Datorerna är ju så snabba nu för tiden så för gemene man gör det knappast någon skillnad att ha det absolut senaste ram-minnet eller processorn jämfört med förra årets modell. Då är det viktigare med ett stabilt, pålitligt system och snygg hårdvara.
Jag jobbar som frilansare och värdesätter pålitligheten och stabiliteten i min macbook mer än vad det är för processor där inne. Sånt tyckte jag var kul när jag var 20-årig spelnörd som byggde min egen koloss till PC och spelade Doom.
De känns som många PC-fanatiker kopplar för mycket av sin egen identitet till sin dator, man kan säga att de blir som en "flickvän" som de vill ska innehålla det senaste och bästa hela tiden
Jag jobbar som frilansare och värdesätter pålitligheten och stabiliteten i min macbook mer än vad det är för processor där inne. Sånt tyckte jag var kul när jag var 20-årig spelnörd som byggde min egen koloss till PC och spelade Doom.
De känns som många PC-fanatiker kopplar för mycket av sin egen identitet till sin dator, man kan säga att de blir som en "flickvän" som de vill ska innehålla det senaste och bästa hela tiden