Citat:
Ursprungligen postat av
Mazaki
Ja vi får då innerligt hoppas att sanningen trots allt är den bästa för alla parter.
Förstår inte riktigt vart du vill komma med detta inlägg, då du gång på gång påpekar att man ska komma med fakta inte en massa antagande som blir till trådsanningar hit å trådsanningar dit.
Hoppsan ny inläggare! ;
Nu är du väl inte rättvis. Vad jag vänt mig emot har varit virrpannors ständiga upprepande av äckla sig i snusk och osanningar ex, som att SD misshandlat LW vilket bevisligen är ljug. Finns flera ex.
Är man uppmärksam märker man mina idoga invändningar mot sånt bättrat tråden avsevärt. Ty dom värsta avarterna är numera borta.
Att komma med en relativt ny infallsvinkel på GM föreställer jag mig INTE är att skapa trådsanningar. Det kan du inte med bästa vilja påstå?
Teorin jag åsyftade som SDs advokat Lars Backman nämnde byggde jag på detta:
Citat:
"Under de långa samtalen med sin försvarare i polishuset har han flera gånger kommit in på vad han tror att trebarnsmamman har råkat ut för – men han har inte ännu inte berättat för polisen:
– Det är inget hokuspokus i detta, men för närvarande ligger vi lågt, säger advokat Ingvar Backman."
Vidare: "Pekar han ut någon annan?
– Det är din slutsats, jag kommer inte med den uppgiften. Jag vill helst inte diskutera hans teorier, inte mina egna heller".
https://www.expressen.se/nyheter/mis...svarsstrategi/
Möjligt att jag har fel men uttalandet gav mig intrycket att SD skyddade någon, i det skedet HD som visade sig långt mycket mindre trolig än NW som GM
Det är olustigt med dom vettlösa utfall som grundas på SDs fruktansvärt våldsamma huvudgnuggning som upprepat ljögs vara misshandel och den totala tystnad över NWs slagsmål med sin mamma. Hysch hysch tyst
Är man under 18 får man tydligen bete sig utan klander hur dom helst
Förmoda att SD gjort vad initierade källor uppgett NW gjort mot LW ,,,hujedanimej isf skulle trådens mest hätska utomrättsliga mobb rusa åstad och sökt honom med snara.