Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Skriken har jag givit en förklaring till tidigare. För att jag kände mig tvungen att få in dessa då majoriteten hängde upp sig på skrikandet. Idag vet vi inte om dessa skrik är kopplade till LW, det får vi se framöver.
Att kroppen inte forslats längre bort har hela tiden varit avgörande för min tes, gärningsmannen har inte haft möjlighet att dumpa den längre bort än den absoluta närheten och även då till en, för henom, mycket känd plats.
Om vi tillsammans ska söka bygga en trovärdig händelsekedja så får vi inte glömma är avstånden är så små att vi egentligen förleds diskutera metrar.
Enligt mitt förmenande är MP närmare FP än bostaden. Att LW ställt dörren på glänt för att med sin baneman gå ut en bit från huset för att med ett allt högljuddare samtal inte störa. Alldeles i närheten av FP har sen GM tappat kontrollen över den laddade situationen och tagit tag i LW när hon börjat skrika, för att då dra LW bakom planket och i desperation för att till slut få tyst på den nu gallskrikande LW där tagit henne av daga
Misstänker starkt att SD varit under hård press under upprepade hot om att anmälas LW så fort hon inte fick sin vilja fram, situationen i bilen beskriver det lynnet bra. Skriver det för det ger insikt om deras laddade relation. En lång och ständig kamp mellan två starka viljor med tävlingsinstinkt.