Citat:
Ursprungligen postat av
Schazz
Skriken har jag givit en förklaring till tidigare. För att jag kände mig tvungen att få in dessa då majoriteten hängde upp sig på skrikandet. Idag vet vi inte om dessa skrik är kopplade till LW, det får vi se framöver.
Att kroppen inte forslats längre bort har hela tiden varit avgörande för min tes, gärningsmannen har inte haft möjlighet att dumpa den längre bort än den absoluta närheten och även då till en, för henom, mycket känd plats.
Ja, det låter inte helt orimligt på ett sätt om man bortser från skriken.
Fattar inte riktigt dock hur man fraktar (tar risken menar jag) ca 150 m. Kommer någon, vilket det absolut kan göra är du ju helt såld. Vet inte om man på kort tid kan klura ut något sätt att bära en kropp (matta funkar nog inte här), utan att väcka misstankar.
Möjligen skulle man kunna tänka sig att om han har haft bilen med sig, så kan han backat in mot entrén och lagt in henne i bagageluckan.
Men då har man bortsett från att skriken existerat? Eller att de beror på annan hemsk händelse.
Eller har hon vaknat upp på fp?
Känns lite konstigt att just denna kväll skriker någon så hjärtskärande att man ringer 112 och åker ut för att kolla. Klart det skulle kunna vara så att polisen sitter inne med info om att det varit en annan misshandel i området som man fått vetskap om. Men tror inte riktigt på det.