Citat:
Ursprungligen postat av
IngenHemma
Låter ju märkligt att Mr C bolag skulle satsa något överhuvudtaget i SIC med det upplägget. Det finns ju inget som helst värde i SIC, bara bekymmer. Det är billigare och enklare att bara starta ett nytt coin. Nej, jag tror mer det är Mr C som tog över en massa coins som en del av uppgörelsen. Det finns helt enkelt ingen annan uppsida.
Exakt, fattar inte varför bygga vidare på en coin som har fått så dåligt rykte. Manfred har startat en ny coin som heter Swisscoin Classic från den 1juli. Samma upplägg som vanliga Swisscoin var 2016 med utbildnings paket mm. Tror ingen från Sic kommer hoppa på då han har bränt sitt rykte länge sen. Alla vet nu att han är en bedragare och lever på folks investeringar. T.o.m sånna som spela ledare under Manfred som Andreas Katrud, Luciano har vänt ryggen åt Swisscoin och hoppat på nya misslyckade projekt då även de här grabbarna har förstört sina egna rykten. Ingen av de som spela ledare i Sic har pengar kvar då de lever på bröd smulor då ingen vill ha med dom att göra längre.
Hur jag vet det här är för en vän bjöd in mig i telegram gruppen då det är flera tusen världen över som skriver om Sic i gruppen. Många arga investerare som har börjat förstå att det var ett svindel från första början