2018-07-04, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Hur kan du vara så övertygad om att det är världen som blivit lurade istället för bara Q och Trump?
Vad bygger du den tvärsäkerheten på?
Vilka andra "shtick" tycker du Trump har lyckats med? Och varför väljer du ett ord på yiddish - är det för att visa på Trumps och Qs Israelvänliga attityd?

Jag vart lite osäker ett tag men har fått tillbaka tilliten.
Det är för mycket som hänt som eliten hatar för att Trump skulle sitta i deras knä. Eliten älskar globalism, det är deras grundpelare. Trump gillar det inte och de skulle aldrig låtsas genom att hugga av benet de själva står på.

Däremot tror jag det gjorts försök att ta över Q-rörelsen, flera sådana.
Citera
2018-07-04, 08:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Vad jag försöker säga är att det är alldeles för enkelt att lura folk.
Folk vill tro på detta, såklart, men att Donald Trump, Jared Kushner och Sheldon Adelson håller på att rädda världen i en osynlig kamp mot Deep State är orimligt (jag tror de kommer skada många av de som tror på detta i längden)

Sen kanske de slänger någon under bussen för att få till det som Trump rensar bland pedofilerna, efter PizzaGate så är det högt värderat hos väldigt många människor och skulle vara en boost för Trump.

Men på samma Agenda, omfamnat av Qanon, står Regime Change i Iran i en helt sinnesjuk sionistisk plan: https://youtu.be/HYjKHhbJRnw och de kommer jobba på blåsa upp hans förtroende till max inför detta. Se Corbett Report: Corbett Report - We Need To Talk About Iran Protest för bra info om vad som pågår där.

Bra med seriös skeptism. Vi eller du kan inte veta det riktiga syftet med Qanon. Vad vi vet hittills är att det är en extremt välinsatt och välinformerad psy-ops utförd av personer inom militären och/eller säkerhetstjänster som är på insidan av Trumpadministrationen. Vi vet också att Trumps administration är fylld av generaler och militärpersonal, exempelvis Mattis och Kelly.

Jag tror inte heller Adelsohn, Kushner eller Murdoch (FOX ägare som måste vara med på tåget på någon nivå också) är världsräddare. Vad vi dock kan anta som rimligt är att bakom de synliga militärelementen i trumpadministrationen (Mattis, osv) så måste det dölja en mycket större organisation som står bakom agendan (jag kallar den för Q).

Vi ska inte överdriva Adelsohn, Kushner och Murdochs inflytande. Det kan lika gärna vara så att det är Q som utnyttjar dessa personer för sin agenda, än tvärtom.

Är det helt orimligt att höga generaler och militärpersonal med hög säkerhetsklassning och som under sina karriärer inom vapenslagen på förstahand sett judekabalens false-flags, fått uppleva hur sin personal har dött i meningslösa krig i mellanöstern och omstörtande kriminella operationer världen över till slut organiserade sig och beslutade sig för att försöka lösa problemet? Är det helt orimligt att den katalysator som till slut verkligen fick dessa personer att agera på allvar var 9/11, och att de nu 17 år senare är redo för att sätta planen i verket som de har arbetat fram under tiden?

Om vi, privatpersoner utan något större inflytande eller makt och enbart med tillgång till publik information, har lyckats se igenom kabalen/NWO och den ondskefulla agendan som de har drivit och driver, är det helt orimligt att väldigt kompetenta och intelligenta människor inom militären OCKSÅ har gjort det, och beslutat sig för att göra något åt det?

Och vidare angående Iran, vilket har diskuterats i tråden tidigare, vilka var det som störtade Shahen när han ville modernisera landet genom att bygga ut kärnkraft för att minske oljeberoendet, och tillsatte de reaktionära mullorna som har förvägrat iranier modernisering och förtryckt folket sen dess? Just det, Deep state, CIA/SIS/Mossad.

Och angående iranska regimens antisemitism och antisionism. Har den lett till något som verkligen minskar judarnas makt, eller har den reaktionära iranska regimen enbart fungerat som en boogeyman, vilka Israel har kunnat peka åt för att rättfärdiga sin policy, precis som Nordkorea?

Citat:
Ursprungligen postat av tryhardereminem
Hur regimförändringen i Iran kommer gå till blir nyckeln för att bekräfta att Trumpadministrationen verkligen gör vad de lovade under valrörelsen och det Q har lovat - att rensa ut kabalen på riktigt. Blir det en intern folklig revolt där mullorna avsätts av t.ex. iranska militären så är Q och Trump på riktigt. Blir det en klassisk "deep-state regime change" operation av det hela så får vi förklara att Trump och Q är bluffar. Men jag tror på det första, att det blir en intern och hyffsat fredlig revolt där folket och iranska militären avsätter de förtryckande mullorna som hållt tillbaka landets utveckling och förtryckt framförallt kvinnorna i Iran men även folket i stort.

Kom ihåg att det var CIA, MI6 och förmodligen Mossad som avsett Shah:en och satte mullorna vid makten i Iran på 1970-talet. Shahen själv blev också tillsatt på 1950-talet efter att CIA & MI6 kuppat bort nationalisten Mossadeq som ville nationalisera den brittiska oljeindustrin i landet (Anglo-Persion Oil Company, numera känt som British Petroleum). Efter oljekrisen på 70-talet ville Shahen modernisera Iran och framförallt utveckla kärnenergi för att bli av med oljeberoendet. Detta motsatte sig kabalen som såg till att mullorna tog makten så att BP kunde fortsätta utvinna oljan och landets modernisering avstanna.

Kom ihåg att Q redan i höstas, medans Kim och Trump hotade varandra med kärnvapenkrig, pekade ut Nordkorea som en deep-state kontrollerad stat och att situationen skulle löses. Detta har nu blivit verklighet, på ett högst fredligt sätt!
Senast redigerad av tryhardereminem 2018-07-04 kl. 08:19.
Citera
2018-07-04, 11:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Jag vart lite osäker ett tag men har fått tillbaka tilliten.
Det är för mycket som hänt som eliten hatar för att Trump skulle sitta i deras knä. Eliten älskar globalism, det är deras grundpelare. Trump gillar det inte och de skulle aldrig låtsas genom att hugga av benet de själva står på.
Jag förstår inte hur detta kan vara ett svar på det jag frågade? Oavsett Qs och Trumps inställning till globalism så kan de givetvis fortfarande bli lurade..

Citat:
Däremot tror jag det gjorts försök att ta över Q-rörelsen, flera sådana.
Varför tror du det?
Citera
2018-07-04, 11:50
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sagosand
Senaste bevis är ett kort från AF1:
https://8ch.net/qresearch/res/2016598.html#2017327
https://media.8ch.net/file_store/ed6964be1cd55445ede255e23ab826a5f97af598981d00780f 97ec674e2f07e3.png

Går att jämföra med officiell grafik från AF1:
https://www.reddit.com/r/greatawakening/comments/8vxdo6/here_you_go/

Det kanske börjar bli dags för administrationen att ta tag i Q-fenomenet som de inte har något att göra med.

Ja detta borde förstås vara sista spiken i kistan, men jag tror knappast folk kommer sluta tro på Q ändå. De krystar säkert ihop någon förklaring om att Q fotat hur Trumps telefon reflekterat ett foto inifrån AF1 från Obamas tid, eller att det är ytterligare ett exempel på Trumps fantastiska talang att trolla på nätet (en alltid lika bekväm undanflykt)..
Senast redigerad av SnakePlisssken 2018-07-04 kl. 11:53.
Citera
2018-07-04, 19:19
Medlem
Arbetarbroders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pussyking
Om vi tittar då på dessa 40.000 sealed indictments. Om vi tänker oss massarresteringar på en skala som aldrig skett tidigare. Varför inte redan i morgon, Independence day.

Inte för att säga "hate to say I told you so" eller liknande utan för jag helt enkelt inte vet, har det varit någonting om gripande med de där 40k sealed indictments idag när det är 4 July ännu?
Citera
2018-07-05, 00:14
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetarbroder
Inte för att säga "hate to say I told you so" eller liknande utan för jag helt enkelt inte vet, har det varit någonting om gripande med de där 40k sealed indictments idag när det är 4 July ännu?

De enda stora nyheterna som har kommit är väl att Senatens egna utredning håller med FBI i sin analys och att Trumps barn har blivit tillsagda av domaren (i ärendet staten New Yorks vs Familjen Trump och deras välgörenhetsfond) att erkänna att de har tagit pengar därifrån för att lägga på sig själva, betala tillbaka den summa som de har tagit samt avsäga sig alla ärenden i ett års tid?
Citera
2018-07-05, 07:53
Medlem
Verkar inte gå enligt plan om jag läst detta rätt,

Peter Sztock - allmänt arrogant och svarade inte på frågor.

Rosenstein - nervös men tight som en mussla.

Awan brodern - en plea deal som gör att han inte kan dömas/ förhöras för någon brottslighet i samband med servern.

Ovan ser för mig inte alls ut som ett sammanbrott för the dark side, jag tycker dom verkar ha tillräcklig kontroll för att Peter och Rod skall våga stå emot?

Tankar kring det?
Citera
2018-07-05, 11:32
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Africanized
Peter Sztock - allmänt arrogant och svarade inte på frågor.
Att åberopa rättigheten i femte författningen att inte vittna mot sig själv bör alla göra. Det finns en anledning till varför man vid frihetsberövande får höra "allt du säger kan och kommer att användas mot dig".

Citat:
Rosenstein - nervös men tight som en mussla.
Rosenstein är för självbelåten för sitt eget bästa. Psykopatvarning. Det kan bli ett långt fall från hans höga stol...

Citat:
Awan brodern - en plea deal som gör att han inte kan dömas/ förhöras för någon brottslighet i samband med servern.
Vilket inte är sant. Hans uppgörelse går ut på att han inte kan dömas för brott begångna i district of Columbia, med andra ord i United States. Alla brott begångna i USA kan han åtalas och dömas för.

Om det inte vore för att moderatorerna tar bort inlägg som inte direkt nämner Q, även när dom handlar om Q, hade påståendet ovan varit enkelt att förstå.

Citat:
Ovan ser för mig inte alls ut som ett sammanbrott för the dark side, jag tycker dom verkar ha tillräcklig kontroll för att Peter och Rod skall våga stå emot?
Jag tror det är småfiskar och skådespelare vi får beskåda, något som Q också antyder.
Citera
2018-07-05, 11:34
Medlem
Q post från igår:

Citat:
Jul 4 2018
🇹 ⬇
DcxDiKFW4AAJLLC.jpg

Today, as Patriots, we celebrate our Independence.
https://www.youtube.com/watch?v=6PSUr9rMVtc📁
Q
Senast redigerad av Q-follower 2018-07-05 kl. 11:40.
Citera
2018-07-05, 12:36
Medlem
Fittahoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Citat:

Vilket inte är sant. Hans uppgörelse går ut på att han inte kan dömas för brott begångna i district of Columbia, med andra ord i United States. Alla brott begångna i USA kan han åtalas och dömas för.
Såg nu att Q bekräftar min iaktagelse i Q #1671:
Citat:
...
Do you think this was going to be litigated in this setting?
Case that implicates some of the most senior elected officials (treason) is being handled by the appropriate office.
Think NATIONAL SECURITY.
Q
Här antyder Q att Imran Awans uppgörelse inte är fullständig nog att täcka alla instanser. Q nämner landsförräderi (Imran är Amerikans medborgare och kan således dömas för landsförräderi). Som jag har nämnt tidigare i tråden så misstänker jag att dessa brott kommer att dömas i en militärdomstol. I USA råder sedan 9/11 2001 militärt undantagstillstånd (eng. Martial law). Irnoiskt nog är det Deep State som infört militärt undantagstillsånd för att på så sätt kringgå rättsystemet, något som nu används emot dem.
Citera
2018-07-05, 12:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fittahora
Såg nu att Q bekräftar min iaktagelse i Q #1671:

Här antyder Q att Imran Awans uppgörelse inte är fullständig nog att täcka alla instanser. Q nämner landsförräderi (Imran är Amerikans medborgare och kan således dömas för landsförräderi). Som jag har nämnt tidigare i tråden så misstänker jag att dessa brott kommer att dömas i en militärdomstol. I USA råder sedan 9/11 2001 militärt undantagstillstånd (eng. Martial law). Irnoiskt nog är det Deep State som infört militärt undantagstillsånd för att på så sätt kringgå rättsystemet, något som nu används emot dem.

Ok men som det ser ut just nu så blev det ju en nothing-burger av Peter Stzrok och Rod Rosensteins vittnesmål och jag vill nog påstå att dom varit ganska hypade hos Q och followers.

Nu presenterar du en fin twist på det hela med Awan och jag skulle gärna se honom sjunga inför en militädomstol tittandes på en galge som spikas ihop på gården utanför men när kommer det hända?

Enligt Q och followers skall ju BO och HRC skaka galler i guantanamo vilken dag som helst och nu står dessa småfiskar och flinar rätten rakt upp i ansiktet.
Citera
2018-07-05, 13:25
Medlem
Citat:
Ok men som det ser ut just nu så blev det ju en nothing-burger av Peter Stzrok och Rod Rosensteins vittnesmål och jag vill nog påstå att dom varit ganska hypade hos Q och followers.

Nu presenterar du en fin twist på det hela med Awan och jag skulle gärna se honom sjunga inför en militädomstol tittandes på en galge som spikas ihop på gården utanför men när kommer det hända?

Enligt Q och followers skall ju BO och HRC skaka galler i guantanamo vilken dag som helst och nu står dessa småfiskar och flinar rätten rakt upp i ansiktet.

Q skriver en del om PS = Peter Strzok, LP = Lisa Page.
Och vad som händer med dem efter, vad jag förstår, utfrågningen i kongressen.

Citat:
Q
Jun 17 2018
Public learned today.
Why?
What must be finished?
Why still employed?
Purpose?
LP released after…..
PS will be released after…..

Just because something isn’t public doesn’t mean….
...fortsättning av samma Q post:

Senast redigerad av Q-follower 2018-07-05 kl. 13:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in