Citat:
Ursprungligen postat av
Handlr
Legenda77: Hur skulle du beskriva JG är även han "den där typen" ?
Jag har lite för lite kännedom om JG på det stora hela, det jag sett och hur jag tolkar det kring honom är att han har hyst någon form av beundran av LW med tanke på de kommentarer jag sett honom skriva till och om LW (därav min hänvisning till eventuellt svartsjukedrama mellan SD, LW, JG tidigare)
Jag är till 99,9% säker på att jag sett en bild där han skriver "Me and Snyggsoft/Snyggsoftis" men kan inte hitta det just nu, kan vara så att texten till bilden ändrats då jag tycker mig känna igen en bild som nu bara har "YD & SP" istället.
Om texten är ändrad så har det troligen gjorts när JG sett att jag hänvisat till en sådan kommentar i tidigare inlägg om jag ska gissa vilket ju känns lite märkligt. Jag ska försöka gräva lite till under dagen
Den kännedom jag har om JG är i alla fall att han absolut kan vara typig på ett visst sätt men jag får inte riktigt samma känsla av hans personlighet som kring SD.
Jag tror inte heller att JG och LW haft en lika sårig relation så att detta skulle kunna hända men däremot tolkar jag det som att JG av någon anledning tydligt finns och ställer upp för SD i vått och torrt vilket jag personligen inte hade gjort med de fakta som finns att SD anses som MGM på sannolika skäl.
Jag undrar hur snacket går dem emellan...
De måste ju ha tagit upp ämnet eftersom SD ändå är skäligen misstänkt.
Har alla dessa personer som fortsätter umgås med SD som ingenting har hänt glömt bort att vara källkritiska till att polisen har honom som MGM?