2018-07-04, 13:51
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shorty81
Om man bor i en lyhörd lägenhet så måste man försöka anpassa sig.
Sen kan inte människor smyga runt i sin lägenhet och man kan inte gapa och gnäll skällsord åt grannar för att de skrattar åt en bra film.
Är det jobbigt logga ut från datorn och gå ut och ge fan i andras saker.
Ja har en person som följer efter mig vad gör man med en sån han tror att jag är allt i hans värd och problem shit aldrig stött på nån sån hacker kracker skid eller vad heter är han också under all tid är de han som har skappat all min ilska och nu har ja fått nog ,men gärna ge tips hur man kan tackla detta.
Är du utsatt för en stalker så bör du polisanmäla.
Citera
2018-07-04, 13:54
Medlem
constants avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemenemannen
Okej nu kanske jag beter mig omoget, men jag har en person i mitt bostadsområde som behöver utsättas för lite djävulskap.

Tänkte göra flertalet prepubertala milda hyss på denna person och behöver lite tips. Alltså ingenting för grovt.

Kan man lämna ut dennes telefonnummer någonstans så den blir nedringd nattetid osv? Beställa hem olämpliga saker åt personen osv? Behöver tips.
Tycker det verkar som om du är den besvärliga grannen.
Citera
2018-07-04, 14:06
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Tycker det verkar som om du är den besvärliga grannen.
Jag är en skötsam granne men ibland är det rätt att hämnas
Citera
2018-07-04, 15:54
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gemenemannen
Jag är en skötsam granne men ibland är det rätt att hämnas
Om du nu lämnar du ut grannens uppgifter, så att andra människor kan göra en massa djävulskap. Hur kan du då säga att det är du som hämnas?
Citera
2018-07-04, 17:55
Medlem
shorty81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borriz
Är du utsatt för en stalker så bör du polisanmäla.

Ja det har gått lite väll långt så att det är dags att de händer nåt.
Citera
2018-07-13, 00:24
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Kommunist-grannarna röker tobak och röken kommer in via fönster!

Jag har försökt prata trevligt med dem men de bad mig sonika dra åt helvete för att tydligen hade vår fastighet tidigare nyttjats som ett småplantage för potatis, rödbetor, sallader och annat grönsaksskit.

Innan vi köpte fastigheten var det ett stort nedrivet hus och en stor trädgård som var igenvuxen som ingen använde.

Där planterade de tydligen en massa grönsaker, som vi sedan gjorde om till en gräsmatta.

Problemet är att vi är radhus med dessa motherfuckers och jag har satt upp 4 hela jävla 1080p kameror runt huset som jag trodde skulle skrämma bort dem ifrån att röka.

Men icke..
Dessa jävla sopor fortsätter röka som skorstenar medan jag sitter i kallingar och kollar som FRA genom appen på smartphonen och spelar in allt.

Vad fan ska jag göra med dessa fitt-kommunister?!

Jag har planerat och skissat på hämndaktioner med typ Liquid-ass i bulk, alternativt typ köpa ett dött grishuvud och gå all in á la Gudfadern och lägga det vid deras ingång.

Det är ett jävla krig, och vad för strategier bör man ha för att förgöra fiender?

Ska se om jag kan ladda upp footage de kommande dagarna på dessa luder så ni får se vad fan jag har att göra med.

*Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv kunnat förstå folk som whinar över störiga grannar förrän jag har själv upplevt denna jävla sekt av fyra stycken skorsstenar.
Senast redigerad av QxZtVyPrQ9981AZX 2018-07-13 kl. 00:28.
Citera
2018-07-13, 00:27
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Jag har försökt prata trevligt med dem men de bad mig sonika dra åt helvete för att tydligen hade vår fastighet tidigare nyttjats som ett småplantage för potatis, rödbetor, sallader och annat grönsaksskit.

Innan vi köpte fastigheten var det ett stort nedrivet hus och en stor trädgård som var igenvuxen som ingen använde.

Där planterade de tydligen en massa grönsaker, som vi sedan gjorde om till en gräsmatta.

Problemet är att vi är radhus med dessa motherfuckers och jag har satt upp 4 hela jävla 1080p kameror runt huset som jag trodde skulle skrämma bort dem ifrån att röka.

Men icke..
Dessa jävla sopor fortsätter röka som skorstenar medan jag sitter i kallingar och kollar som FRA genom appen på smartphonen och spelar in allt.

Vad fan ska jag göra med dessa fitt-kommunister?!

Jag har planerat och skissat på hämndaktioner med typ Liquid-ass i bulk, alternativt typ köpa ett dött grishuvud och gå all in á la Gudfadern.

Det är ett jävla krig, och vad för strategier bör man ha för att förgöra fienden.

Ska se om jag kan ladda upp footage de kommande dagarna på dessa luder så ni får se vad fan jag har att göra med.

*Jag har aldrig någonsin i hela mitt liv kunnat förstå folk som whinar över störiga grannar förrän jag har själv upplevt denna jävla sekt av fyra stycken skorsstenar.

Gillar du surströmming? Om inte så kan du ju låtsas att du gör det.
Citera
2018-07-13, 00:27
Medlem
Köp en fet fläkt och blås tillbaka röken.
Citera
2018-07-13, 00:29
Bannlyst
stäng fönstret.
Citera
2018-07-13, 00:29
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Gillar du surströmming? Om inte så kan du ju låtsas att du gör det.

Va?

Skall jag förgöra fienden med surströmming ?
Du får utveckla lite så man förstår bättre.

Fy fan, är så jävla arg..
Citera
2018-07-13, 00:31
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
stäng fönstret.

Jag har gjort det men det är omöjligt med stänga fönster då det blir en jävla ugn på sommaren och man vill ha öpna fönster så man kan sova.

Fönstrena är precis vid deras ingång som de går ut och röker och snackar skit hela tiden on the porch så att säga.

Åsnorna är så jävla respektlösa att de röker till och med i sin egna ingång..
Citera
2018-07-13, 00:34
Medlem
Fotbollspucks avatar
Du är bara en full tönt, gå över och spöa dom om du irriterar dig så förbannat!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in