Citat:
Du dränker frågan i ord istället för att medge du hade fel.
Om vi kokar ner vad du tror så kan jag försäkra dig att byskvallret (utsagorna och förmodade varandras alibin) från församlingen i högsta grad bidragit till att stärka misstanken mot SD. Liksom det snaskiga misstänkliggörandet från församlingen i tråden avser att göra .
Du kan väl för allt i världen inte vara så dum att du tror församlingen varit objektiva hos polisen och bara hänger sig till baktalari här i tråden? Vi får verkligen hoppas att polisen INTE är Equmeni medlem. Fan vet!
Equmeni församlingens och polisens byk behöver tvättas offentligt för att allmänheten ska kunna känna tillit till att fallet utretts på för vårt samhälles bästa,
Om vi kokar ner vad du tror så kan jag försäkra dig att byskvallret (utsagorna och förmodade varandras alibin) från församlingen i högsta grad bidragit till att stärka misstanken mot SD. Liksom det snaskiga misstänkliggörandet från församlingen i tråden avser att göra .
Du kan väl för allt i världen inte vara så dum att du tror församlingen varit objektiva hos polisen och bara hänger sig till baktalari här i tråden? Vi får verkligen hoppas att polisen INTE är Equmeni medlem. Fan vet!
Equmeni församlingens och polisens byk behöver tvättas offentligt för att allmänheten ska kunna känna tillit till att fallet utretts på för vårt samhälles bästa,
Jag tillhör de som anser att mordutredningen bör skötas av en extern grupp utredare som ej är färgade eller har kopplingar till offret eller olika grupperingar i Örebro. Dock förstår jag inte ditt "tjat" om Equmeniaförsamlingen i tråden. Är det för att någon i Dagen har uttalat sig om att församlingsmedlemmar varit aktiva o tråden och inte bör ägna sig åt det?
Jag är inte en församlingsmedlem, har inga kopplingar till någon inblandad (tack och lov) och har följt tråden från start. Får känslan av att det snarare förekommer mindre baktaleri än det vanliga i trådar och det som förekommer säger inget om att det skulle vara församlingsmedlemmar i Equmenia.
Nåväl, snart kommer den tekniska bevisningen bekräfta eller dementera SD som Skäligen misstänkt. Hoppas "förtur i förturen" gör att det inte tar alltför lång tid.