Citat:
Ursprungligen postat av
eml874
Nu har jag hamnat i helvetet igen. Lån på lån och sedan spelar jag för att försöka vinna lite. Slutar alltid med att alla pengar är borta. Har skulder på ca 100 000 kr och hos ca 5 lånegivare, några av dem rätt färska. Tar nya smålån för att finansiera. Är SÅ LESS PÅ DETTA HELVETE. Nu är det nog och jag ska söka hjälp. Men jag behöver även er hjälp. Behöver ansöka om ett samlingslån för att komma ner i månadskostnad och bli fri från ångest.
- Hur gör man det med färska lån?
- Många UC-förfrågningar (ca 9 st på ett halvår)
- Med spelproblem
Bästa tips bjuder jag på en present!
MVH desperat
Har du någon nära anhörig som skulle vara villig att stå som medlåntagare? Tänker att du då kan ta ett lån hos en av de större bankerna och då med en mer human räntesats.
Vad är det som krävs för att du ska sluta spela? Fundera på det och när du kommit fram till svaret så ser du till att utgå från det när du påbörjar ditt spelfria liv.
Har du blockerat dig hos samtliga spelsidor? Det dyker förvisso upp nya hela tiden, men för egen del har jag aldrig velat spela på nya eller mindre spelsidor p.g.a. rädslan av att de strular när man vill få ut en eventuell vinst.
Emellanåt känner jag ett sug för att spela, men det har jag lärt mig att hantera. Det hjälper oerhört mycket vid dessa tillfällen att veta att man nästintill inte kan spela någonstans ändå.