Citat:
Ursprungligen postat av
torrskarn
Tack för att du svarar och bryr dig!
Vet självklart att jag kommer må bättre för det här är bara skit... men det är för svårt att bara glömma att man har kastat 200 000 kr och jobbat typ ett år i onödan. Bara för svårt att glömma det därför fortsätter man för att minska sin förlust men det blir såklart större förlust.
Kommer begränsa mig nu max 5000 kr på spel varje månad max! istället för hela lönen som man alltid gör.
Att sätta gräns är bra , men när dom 5000 e borta kommer du må dåligt å dina tankar om spel styr din vardag.
Bättre du slutar helt.
Men hör ju tydligt att du vill fortsätta !
200.000 är mycket pengar. Men på 5 år blir det en förlust på 1 miljon plus du har antagligen börjat må väldigt dåligt. Panik attacker. Isolerad. Skulder. Sjukskrivning. Självmordstankar. Lurat den ena å den andra på pengar...
Mitt tips e att sluta helt. Det där med att Sätta gränser , bara spela vissa dagar , inte spela höga insatser funkar bara en kort stund. Helt plötsligt e du i trans å trycker bort 20.000 på en kväll.
Jag tror du klarar dej utan att spela om du tänker efter !
Är det verkligen så roligt att trycka på en knapp, det lyser, du får bonus som visar 12 kr... ? 3 svärd ger 10.000 men du fick 2 som gav 10 kr ... Nästa gång då jävlar får jag 3 svärd ....