#jäh medlem (var medlem när sök-funktionen i #jäh togs bort, även extremt många inom #jäh på sin vänlista, inklusive Mina Dennert själv) visar att man bara är fokuserad på en fråga:
Citat:
Jens Houmann Som vanligt är SD-svansen positiva till nazisterna i NMR och vill såklart flytta fokus från nazisterna, inget som förvånar. Vi vet att ni älskar NMR och hyllar nazister.
Citat:
Jens Houmann Vi vet ju att SD-svansen älskar nazisterna i NMR och varför skulle ni inte göra det? Ni kämpar ju för samma sak och vi vet att ni inte oroar er för nazister, det gör inte Åkesson heller. Enligt er så är nazisterna i NMR sverigevänner som förtjänar respekt. Vad skiljer SD från NMR? SD har kostym.
Citat:
Jens Houmann Jo jag förstår att SD-svansen vill flytta fokus från nazisterna i NMR, vi vet att ni hyllar nazismen och gärna ser fler nazister på våra gator och torg. Det är vanligt att SD-svansen kommer fram och hyllar NMR när dom är ute och kampanjar på stan. Det blir så när skillnaden mellan SD och NMR är så minimal, det finns liksom ingen anledning för er att ta avstånd från nazisterna i NMR.
NMR är en rutten skitorganisation och hade gärna haft en värld utan nazister och dylikt själv men tycker det är intressant med #jähare som endast spammar samma sak om och om igen utan någon sorts belägg.
Bara för att man upprepar en sak tillräckligt många gånger betyder inte att det är sant.
Samtidigt ignorerar samma människa totalt den extrema vänstern och i det närmaste relativiserar den:
Citat:
XXXXX XXXXXXXX Åter igen detta hycklande och inkompetenta kräk. Jag stället mig gärna i ledet och motarbetar NMR, men jag vill att man arbetar minst lika hårt mot AFA, RF och andra vänsterextrema grupper samt islamister.
Citat:
Jens Houmann RF finns inte mer så det så.
Citat:
XXXXX XXXXXXXX Ändå sprider folk deras klistermärken fortfarande? Märkligt.
Märkligt att du fortfarande försvarar de andra extremisterna. Varför gör du det?
Detta senaste inlägget bemöts sedan av Houmann med en "skratt"-smiley för att visa hur super-seriös han är när det kommer till extrem-vänstern.
Sedan när man även tänker på hur många #JÄH mods/admins som har beklagat sig över hur folk som Hanif Bali "hänger ut" människor som t.ex Barbro Sörman eller afghan-aktivisten som visade sig vara skriven hemma hos Ben & Jerry's toppen.
Detta är då samtidigt som Houmann själv sprider saker som dessa på sin egen FB-sida:
Citat:
#Dagensnazist är Amanda Thun, född 1993, 25 år, partimedlem i Nordiska motståndsrörelsen och tillhörande den inre kretsen i “näste 1”
https://www.facebook.com/jens.attefjord/posts/10155551762080959
Inne i artikeln som Houmann sprider vidare sprids även information om var hon bor och vad hon jobbar med i detta område, vilket är att säga praktiskt taget all information man behöver för att faktiskt hitta henne IRL.
Ännu ett citat från artikeln:
Citat:
Amanda är skriven på sin adress på Södermalm där även ”nästeschefen” Anders Rydberg är skriven.
Så det är problem att Hanif skriver att afghan-aktivisten är skriven hos en B&J top samtidigt som det verkar vara fullt okej att sprida information som detta ovanstående citat enligt #jäh.
Sorry för en ganska lång och lite rant-ig post men jag hoppas jag får fram min poäng iaf.
Återigen för att slippa anklagelser senare, NMR är en piss-organisation som kan dra åt h*lvete rent ut sagt och absolut inget jag stöder på något sätt men använde dessa för att visa hyckleriet från #jäh's sida när det är som tydligast.