Citat:
Ursprungligen postat av
vallero
Nej, naturligtvis kommer inget förlag vilja ge ut hennes story. Tvivlar dessutom på att hon har något intresse alls av att försöka rentvå sig - det var endast hennes infantila sätt att försöka manipulera rättsprocessen. Och den är över.
Fallet kommer däremot med största säkerhet dramatiseras i flera former (helt utan JMs involvering). Det finns säkert kvinnliga skådespelare som redan nu slipar på rollen som den bullbakande bat shit crazy mördarmamman Johanna. Något jag ser fram emot att se!
Jag tror inte att JM kan inse att hon är besegrad. Vi lär få se, om möjligt, ännu infantilare försök till "upprättelse", mutningar till meningslösa menedshistorier, mutade vakter, brev till Europadomstolen, EU, Trump, Hells Angels som skall frita osv, osv. Tror att hon har många jättesmarta idéer.(Obs! det sista var ironi, det måste man vara tydlig med på FB).
PS: Blir det någon scary movie om den bullbakande Mother from Hell - Johanna Möller så har jag två förslag på personer till huvudrollen, med samma utstrålning, liknande personlighetsdrag och hyfsat lika utseendemässigt.
Båda lär också ha skådespelartalanger, nämligen: Åsa Waldau (Kristi Brud) eller Dominika Peczynski.