Citat:
Ursprungligen postat av
ETA2824-2
Inte problem med ljusriggen den här gången alltså!
Vad blir ursäkten nästa gång? Bilen gick sönder?
Hoppas den är bättre än en bild på en toalettstol och en fattig text om påstådd magsjuka. Håller tummarna att festivalen stämmer honom för kontrakts brott.
Jag tror hans musik karriär i Sverige dog i och med detta! Folk börjar se honom för den Bajssmetande hycklare han är.