2018-06-30, 23:13
Medlem
"De som köpt biljetter kommer inte erbjudas ersättning eller återköp"
Citera
2018-06-30, 23:36
Medlem
Borka88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ETA2824-2
Inte problem med ljusriggen den här gången alltså!

Vad blir ursäkten nästa gång? Bilen gick sönder?

Hoppas den är bättre än en bild på en toalettstol och en fattig text om påstådd magsjuka. Håller tummarna att festivalen stämmer honom för kontrakts brott.
Jag tror hans musik karriär i Sverige dog i och med detta! Folk börjar se honom för den Bajssmetande hycklare han är.
Citera
2018-07-01, 02:25
Bannlyst
Några här som saknar gamla Jockiboi när han brukade lägga upp dagens runk och gjorde sjuka saker?
Citera
2018-07-01, 08:48
Medlem
cromos avatar
I sin senaste video så gör Jockiboi Menas provtest för att visa att hur intelligent han är

https://youtu.be/h6wS0sXvWQw

Och så sitter han hela natten och rantar på Snapchat om vilket missförstått geni han är. Jag som trodde han var sjuk när han ställde in spelningen i Kiruna!
Citera
2018-07-01, 10:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cromo
I sin senaste video så gör Jockiboi Menas provtest för att visa att hur intelligent han är

https://youtu.be/h6wS0sXvWQw

Och så sitter han hela natten och rantar på Snapchat om vilket missförstått geni han är. Jag som trodde han var sjuk när han ställde in spelningen i Kiruna!

Nästan så man tycker synd om honom, man märker ju hur sur han blir av alla kommentarer haha.. och tar åt sig som fan och försöker därför dumförklara dom som skrivit och provocera genom sina texter.
Citera
2018-07-01, 11:54
Medlem
Den plus den blir den
Citera
2018-07-02, 12:03
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OttoOrvar
Den plus den blir den

Otroligt uppenbart att han suttit och tränat in testet.
Citera
2018-07-02, 16:40
Medlem
Kekistans avatar
Några poster bakåt i tråden ifrågasätter en skribent hans IQ och en dryg vecka därefter lägger han upp ett klipp där han gör ett test. Det kan knappast vara ett sammanträffande.

För övrigt kan jag inte påstå att jag avundas Joakim. Att bli ständigt ifrågasatt och trakasserad offentligt kan knappast vara behagligt. Särskilt inte när ens fortsatta försörjning är beroende av att man finns kvar i rampljuset. Lägg där till att han verkar ha svårt för att koppla bort vad andra skriver om honom och har ett visst självhändelsebehov. Den kombinationen lär vara förödande för ens psykiska välbefinnande i längden.

Jag har absolut inget mot Joakim Lundell och tycker inte att han verkar vara en dålig människa. Brukar vanligtvis inte vara blödig men de kommentarer han får och i den omfattningen tar emot lite att se, även för en annars härdad person.

Hoppas han tänker på att spara undan en del av sina inkomster och planerar för åtminstone någon alternativ inkomstkälla för den dagen han inte längre kan eller vill försörja sig genom att exponera sitt privatliv på Internet.
Senast redigerad av Kekistan 2018-07-02 kl. 16:44.
Citera
2018-07-02, 17:51
Medlem
Aigiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kekistan
Några poster bakåt i tråden ifrågasätter en skribent hans IQ och en dryg vecka därefter lägger han upp ett klipp där han gör ett test. Det kan knappast vara ett sammanträffande.

För övrigt kan jag inte påstå att jag avundas Joakim. Att bli ständigt ifrågasatt och trakasserad offentligt kan knappast vara behagligt. Särskilt inte när ens fortsatta försörjning är beroende av att man finns kvar i rampljuset. Lägg där till att han verkar ha svårt för att koppla bort vad andra skriver om honom och har ett visst självhändelsebehov. Den kombinationen lär vara förödande för ens psykiska välbefinnande i längden.

Jag har absolut inget mot Joakim Lundell och tycker inte att han verkar vara en dålig människa. Brukar vanligtvis inte vara blödig men de kommentarer han får och i den omfattningen tar emot lite att se, även för en annars härdad person.

Hoppas han tänker på att spara undan en del av sina inkomster och planerar för åtminstone någon alternativ inkomstkälla för den dagen han inte längre kan eller vill försörja sig genom att exponera sitt privatliv på Internet.

Tja Robinson-Robban kör ju buss nu för tiden så det är väl något liknande som väntar Jocke. Tror inte han spar en krona så det blir nog ett hårt uppvaknande om några år.
Citera
2018-07-02, 19:11
Medlem
Dom kommer inte vara lika mycket offentliga när ungen kommer & läser man. Jonnas blogg
så kan man räkna ut ett o annat.

Har man pengar så finns de alltid intressanta projekt som inte
innefattar offentligheten på samma sätt

https://www.acast.com/faderskapstestet/sommarpappor-joakim-lundell
Citera
2018-07-02, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Risnas
Dom kommer inte vara lika mycket offentliga när ungen kommer & läser man. Jonnas blogg
så kan man räkna ut ett o annat.

Har man pengar så finns de alltid intressanta projekt som inte
innefattar offentligheten på samma sätt

https://www.acast.com/faderskapstestet/sommarpappor-joakim-lundell
Herregud de där två måste ju vara skapta för varandra. Kommer ihåg när dåren sket på sig på TV, vad fan är det andra skeppet känt från någonstans? Knullat i en såpa antagligen. Lika kända som den jävla skånskan som gjorde porr i Tyskland. Vidriga människor. Säger som Margaretha Krook, ATViii, ATViii,Atvii
Citera
2018-07-02, 21:25
Medlem
Frewibs avatar
Jocke har allstå gjort en video där han ska bevisa sin intelligens genom ett gratis IQ-test.
Nej något geni är han inte, och om han hade varit skulle han inte behövt göra en sådan video. Däremot har Joakim blivit populär hos barnen, men även de kommer växa upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in