Citat:
Ursprungligen postat av
KlokOchSnygg
[..] Rika och mäktiga personer i länder på den arabiska halvön har också hög andel sexuellt perversa.[]
[..] Detta för att det är troligen någon riktig höjdare som är involverad i hans död. Tim är för stor och skulle orsaka för mycket uppmärksamhet om de började jaga någon för hans dödsfall nu när det är så många fler man skall håva in.[..]
Har du hittat statistik/artiklar som stödjer påståendet om hög andel sexuellt perversa?
Scenariotanke (thinking outside the box): Tänk om det inte är Tim som var problemet, utan någon annan, som de trodde skulle påverkas av Tims död? Och Tims död var ett sätt att påverka? De kanske försöker påverka någon influencer eller person med makt i sina beslut? En del i tråden har ju varit inne på att äv. Tim kan fejkat sin död, men skulle någon verkligen gå så långt?
Vill verkligen veta hur Tim spenderade sina två sista dagar. Vill veta allt. Läste Tim sina sociala medier till att börja med under dessa två dagar? Kan någon ta reda på det? Jag vill också veta vilka sociala medier han i så fall läste och vilka klockslag. Sen vill jag veta vilken typ av skador Tim hade. Om jag fick tag på denna typ av information och redogörelse för vad han gjorde från den 19:e och fram till om med den 20 april. Det kan vara ögonvittnen som sett honom på olika platser, sett honom titta i mobilen, all information är värdefull för att återskapa hans dagar. Vill veta vilket klockslag som Tim hittades. Vill ha en obduktionsrapport som jag kan läsa, helst inte på Arabiska, utan engelska, men jag accepterar en på arabiska, har folk som kan hjälpa mig tyda den. Skaffa fram detta, så kan vi ta reda på om det finns foul play i hans dödsfall. Har ni möjlighet att scanna nätet på all denna information, ju mer information ni får fram desto lättare att kartlägga blir det.