Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Att du unnar dig att uttala dig om HD:s kvalifikationer ”mellan lakanen” är mer än ynkligt! Skulle HD ensam bära ansvaret för kvaliteten på hennes och SD:s ”tangodans”?! HD är väl också ”FIN” på sina unika sätt, likt alla vi andra? Samtidigt är HD givetvis inte perfekt. Det är ingen av oss, som traskar omkring på detta jordklot, heller. Du vill framstå som en hängiven vän till LW. Integritet och lojalitet är medaljer du själv krönt dig med, känner jag. Inget ofördelaktigt ska yttras om BO, menar du. Om du är den moralens väktare, som jag upplever att du utger dig för att vara, så rimmar det illa med din uppseendeväckande kritik av HD. Jag känner ingen av de inblandade i fallet men din ”betygssättning” av en kvinna som din ”fina vän” varit med och lurat i 6 år borde inte ha behövts läsas av andra här, tycker jag.
Du har missförstått, och isf ber jag återigen om ursäkt, jag spekulerade i att SD hade haft "tråksex" och därför var otrogen. Men HD kan såklart vara fantastik, SD kanske inte kunde matcha.
Men bara SD kan förklara varför han betedde sig som ett svin.
På vad sätt kritiserar jag HD? Jag har faktiskt bara sagt att hon antigen är blåst eller kuvad av SD som följde med på USA resan och därefter fortsätter att träffa honom.
SD har betett sig som ett kräk, inte HD. Fast jag tror fortfarande hon vet mer om mordet än vad vi gör.
Jag är ingen moralens väktare, både jag och LW är vanliga människor med sina fel och brister.
Och jag har inte "betygsatt" LW, jag har velat få en nyans mot den smutskastning hon blivit utsatt för här. Nämligen hur hon var som en vän, hon var en fin och rolig vän.