2018-07-01, 17:44
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bluefoxen
Lycka till 😂

Jotack,blir som en fin bonus om de lyckas
Citera
2018-07-01, 19:26
Medlem
https://www.aktiespararna.se/nyheter/anotos-impopulare-vd-kammade-hem-stort
Citera
2018-07-01, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av samdavvin
Citat:
Vad gäller Anotos turkiska partner klargjordes att denne hade beställt ett ovanligt stort antal test-pennor, inget mer. Partnern ägnade sig fortsatt åt en pilottest.

Cevahir, som sagt något lurt där.
Citera
2018-07-01, 19:54
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av samdavvin

Hon fortsätter föra sin åratal långa vendetta mot Anoto och var garanterat den enda som var upphetsad och hätsk på mötet

Under tiden fortsätter Anoto att avancera och bygga upp verksamheten kring nya prissättningen och förvandlas till ett mjukvaru/licenssäljande företag.

61% marginaler,say no more King WON.. Låt rapporterna tala sitt klarspråk och tysta dem sista desperata opponenterna
Citera
2018-07-02, 09:16
Medlem
alienfins avatar
Rabiata Linda08 fattar inte ens att det är inte pennorna vi ska göra pengar på men måste lyfta hatten för envisheten trots sin enfaldiga ovetande
Citera
2018-07-02, 11:05
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Rabiata Linda08 fattar inte ens att det är inte pennorna vi ska göra pengar på men måste lyfta hatten för envisheten trots sin enfaldiga ovetande
Du verkar inte inse att styrelse och VD pissar på dig som aktieägare. Incitamentprogrammet säger det mesta.
Citera
2018-07-02, 11:07
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Du verkar inte inse att styrelse och VD pissar på dig som aktieägare. Incitamentprogrammet säger det mesta.

Gör dom det? Ska de anställa folk gratis tycker du?
Citera
2018-07-02, 11:19
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Gör dom det? Ska de anställa folk gratis tycker du?
Nej men att ge VD börssveriges största incitament mätt i utspädning i ett så litet skitbolag är rätt talande.

Behåll du dina aktier men jag tror inte du får igen pengarna någonsin. Oavsett om bolaget lyfter eller ej.
Citera
2018-07-02, 11:40
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Nej men att ge VD börssveriges största incitament mätt i utspädning i ett så litet skitbolag är rätt talande.

Behåll du dina aktier men jag tror inte du får igen pengarna någonsin. Oavsett om bolaget lyfter eller ej.

Tror du inte? Behöver en uppgång på 15% för att få igen mitt så är inte speciellt orolig
Sen handlar det inte om ett bolag i Ericsson klassen så inga miljarder han lär göra ändå på programmet tihi... Men en bra slant kan han absolut göra och jag med isf
Citera
2018-07-02, 12:21
Medlem
[quote=alienfin|64518911]Tror du inte? Behöver en uppgång på 15% för att få igen mitt så är inte speciellt orolig
Sen handlar det inte om ett bolag i Ericsson klassen så inga miljarder han lär göra ändå på programmet tihi... Men en bra slant kan han absolut göra och jag med isf[/QUOTE

Haha 15% minus .. då är man inte bra aktiehandlare 😂 anoto rockar bra .KK inom 6mån min tro.
Citera
2018-07-02, 12:29
Medlem
alienfins avatar
[quote=bluefoxen|64519218]
Citat:
Tror du inte? Behöver en uppgång på 15% för att få igen mitt så är inte speciellt orolig
Sen handlar det inte om ett bolag i Ericsson klassen så inga miljarder han lär göra ändå på programmet tihi... Men en bra slant kan han absolut göra och jag med isf[/QUOTE

Haha 15% minus .. då är man inte bra aktiehandlare 😂 anoto rockar bra .KK inom 6mån min tro.

Inte alls ovanligt med sån volatilitet inom förhoppningsbolag om du inte visste det. Legat plus mkt mer än så flera tillfällen men räknar med mkt mer vinst än 3-400% så sitter kvar lungt och shoppar på botten
Nu känns det än mer övertygande att de kommer att lyckas när KK risken inte är överhängande då bolaget går runt på egen maskin numera,var är alla som skriker sig på NE nånstans? Har inte hört av dem på flera månader nu
Senast redigerad av alienfin 2018-07-02 kl. 12:33.
Citera
2018-07-02, 23:10
Medlem
framtands avatar
Citat:

Jäklar, inte dåligt ändå. Du skrev ditt första inlägg i tråden i slutet på 2014. Det är vad, 20 nyemissioner sedan dess? 15% upp är ju verkligen ingen omöjlighet, hoppas verkligen du tankar av en del då, du lär ju ha pumpat in en del om du tankat non-stop och sänkt Gav i snart 4 år...

Är incitamentsprogrammet helt spikat nu eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in