Citat:
Ursprungligen postat av
Nibiru2011
Oroa dig inte jag kommer få rätt. SD kommer göra bort sig rejält inom kort och därmed tappa i opinionen som förövrigt är uppumpad av infiltrerande SD-nätfegisar. Det kommer iofs inte påverka de mest yra som redan ställt in sig på att rösta SD no matter what. Men lyckligtvis är inte alla väljare lika yra.
Okej, Niburu, vi hänger med. Du säger att opinionsundersökningarna är ointressanta och att de ljuger när de säger att SD har 20% i opinonen eller mer. Du säger att valet kommer att visa att SD bara kommer att få 15%.
Vi fattar! Du kan se in i framtiden, så det är knappt lönt för oss andra förblindade typer att diskutera med dig nu, och jag för min del tänker vänta till efter valet när vi har facit.
Jag noterar dock att du kallar dig Niburu2011. Vilken intressant signatur. Niburu var väl den där påhittade dödsplaneten, som påstods vara på väg mot jorden för att krossa oss alla. Jag diskuterade en gång med en stolle som påstod att Niburu redan nu syntes på himlen, så det var bara att gå ut och titta efter, så såg man det ondskefulla röda skenet.
Niburu2011. Låt se. Du hörde inte till det där gänget som trodde att Niburu var på väg, kanske 2011? För i så fall har du redan haft rejält fel en gång förut.