Citat:
Ursprungligen postat av
Pandarn
Får man den domnande känslan på helt rent ladd? Undrar liksom om det är laddet som orsakar den känslan eller ifall det är något vanligt ämne man bankar med.
Kolat i sig ger viss domnade effekt men oftast är det ämnet dom cuttat med som ger mest.domnade effekt. Jag har däremot fått tag i nästan rent kola. Bara gått ett led innan. Och det gav stark domnade effekt. Men det var nog för att det var så rent. Gick att röka till och med. Låg på 80+% i renhet. Bland starkaste jag testat. Förutom dom gånger jag köpt crack. Det kickade som fan! Ovanligt i Sverige dock. Men om ni blir erbjuden det så köp direkt! Jävligt nice kick men otroligt vanebilande. Man fortsätter röka tills det tar slut sen vill man bara ha mer. Sen finns det base koks som man kan röka men det är inte samma. Crack är starkare. Vanligt i Spanien och England. Minns första gången jag rökte det.... Åh jävlar vilken rush! Som scenen i Wolf of wall street. Sen är Speedball jävligt nice med, koks och heroin som man tar iv. Är på andra plats. Går att göra med vanligt koks och horse. Men var försiktiga för lätt att ta od