Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-25, 22:05
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Får man den domnande känslan på helt rent ladd? Undrar liksom om det är laddet som orsakar den känslan eller ifall det är något vanligt ämne man bankar med.

Riktigt Koks gör att man kan få en domnande effekt.
Citera
2018-06-27, 12:14
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Sitter för tillfället på en uteservering i centrala stockholm, nyss ätit en god bit mat, njutit av ett glas rödtjut, dragit upp 2 stadiga linor på toaletten och tänt en cigg. Bättre än såhär kan man omöjligt må! Heil the white gold! Någon annan som gillar att röra sig ute i sommarvärmen på några linor?
Citera
2018-06-27, 16:00
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Köpte 1g kola nyss. Luktar lite bensin som det brukar och domnar aningen. Men verkar inte särskilt bra. Dragit fyra fem linor och känner knappt av än. Tog två stycken Xanor 2mg stavar (svenska u94) för någon timma sen och även rökt lite horse förut. Kan det dämpa effekten lite? Ska vara bra grejer sa han som sålde det. En kompis ska komma över så ska låta han testa lite och se vad han tycker. Finns det nåt sätt man kan testa kvalitén på det? Tänkte dra lite och sen har jag två bollar horse att landa på. En boll är bra varor och den andra inte så bra. Har även några Xanor stavar kvar. Tänkte lägga upp en lina kola blandat med det bra horset och snorta sen. Har inga verktyg så kan inte ta det iv så får bli så.
Citera
2018-06-27, 16:10
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pandarn
Får man den domnande känslan på helt rent ladd? Undrar liksom om det är laddet som orsakar den känslan eller ifall det är något vanligt ämne man bankar med.

Kolat i sig ger viss domnade effekt men oftast är det ämnet dom cuttat med som ger mest.domnade effekt. Jag har däremot fått tag i nästan rent kola. Bara gått ett led innan. Och det gav stark domnade effekt. Men det var nog för att det var så rent. Gick att röka till och med. Låg på 80+% i renhet. Bland starkaste jag testat. Förutom dom gånger jag köpt crack. Det kickade som fan! Ovanligt i Sverige dock. Men om ni blir erbjuden det så köp direkt! Jävligt nice kick men otroligt vanebilande. Man fortsätter röka tills det tar slut sen vill man bara ha mer. Sen finns det base koks som man kan röka men det är inte samma. Crack är starkare. Vanligt i Spanien och England. Minns första gången jag rökte det.... Åh jävlar vilken rush! Som scenen i Wolf of wall street. Sen är Speedball jävligt nice med, koks och heroin som man tar iv. Är på andra plats. Går att göra med vanligt koks och horse. Men var försiktiga för lätt att ta od
Citera
2018-06-28, 18:47
Medlem
zrtxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CheesecakeLover
Köpte 1g kola nyss. Luktar lite bensin som det brukar och domnar aningen. Men verkar inte särskilt bra. Dragit fyra fem linor och känner knappt av än. Tog två stycken Xanor 2mg stavar (svenska u94) för någon timma sen och även rökt lite horse förut. Kan det dämpa effekten lite? Ska vara bra grejer sa han som sålde det. En kompis ska komma över så ska låta han testa lite och se vad han tycker. Finns det nåt sätt man kan testa kvalitén på det? Tänkte dra lite och sen har jag två bollar horse att landa på. En boll är bra varor och den andra inte så bra. Har även några Xanor stavar kvar. Tänkte lägga upp en lina kola blandat med det bra horset och snorta sen. Har inga verktyg så kan inte ta det iv så får bli så.

Bättre att ta xanor när kola äventyret är över och man är på väg ner

Att blanda xanor med kola är inget jag rekommenderar då det dämpar kolaruset rätt mycket.
Citera
2018-06-29, 15:22
Medlem
markooz86s avatar
Man ska väll inte bli speedad/Maxxad på ladd samt att man ska kunna sova?

fick ta i bra shit som inte lukta så mkt men beskt som fain! bra tryck i skiten kristallen såg inte ut som vanliga ladd bitar som alla har utan mer åt riktiga krystall hållet vit blandad med genomskinligt?
Citera
2018-06-29, 16:11
Medlem
markooz86s avatar
Någon som vet vart man köpa test? och se % och om det innehåller annat smuts?
Citera
2018-06-29, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av markooz86
Man ska väll inte bli speedad/Maxxad på ladd samt att man ska kunna sova?

fick ta i bra shit som inte lukta så mkt men beskt som fain! bra tryck i skiten kristallen såg inte ut som vanliga ladd bitar som alla har utan mer åt riktiga krystall hållet vit blandad med genomskinligt?

Ser det inte ut som ladd och kroppen regerar annorlunda än vanligt är det garanterat bankat rejält alternativt något helt annat tex en RC-drog med likvärdig effekt.
Citera
2018-06-29, 18:07
Medlem
CheesecakeLovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zrtx
Bättre att ta xanor när kola äventyret är över och man är på väg ner

Att blanda xanor med kola är inget jag rekommenderar då det dämpar kolaruset rätt mycket.

Märkte det. Fick lite effekt. Ska köpa ett g tills på måndag och 30 Alprazolam och en boll att ta med mig när jag åker måndag förmiddag
Citera
2018-06-30, 14:35
Medlem
provisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DiamantTjuven
Sitter för tillfället på en uteservering i centrala stockholm, nyss ätit en god bit mat, njutit av ett glas rödtjut, dragit upp 2 stadiga linor på toaletten och tänt en cigg. Bättre än såhär kan man omöjligt må! Heil the white gold! Någon annan som gillar att röra sig ute i sommarvärmen på några linor?
Låter riktigt nice diamanten. Lite avundsjuk men för att återkoppla till din fråga så säger jag ja på den frågan.

Bio laddad är också en skön upplevelse.
Citera
2018-06-30, 14:41
Medlem
provisions avatar
Vad tror ni om detta? Har en kompis som blir lätt aggressiv och högljudd efter tagit ladd. Vad kan de bero på?
Citera
2018-06-30, 17:42
Medlem
DiamantTjuvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av provision
Vad tror ni om detta? Har en kompis som blir lätt aggressiv och högljudd efter tagit ladd. Vad kan de bero på?
Min erfarenhet är att personer som är självsäkra och balanserade vanligtvis blir jävligt sköna och glada på koks. Nån som tvärt om är lite osäker och har dålig självkänsla i nyktert tillstånd tenderar att vilja leva ut självsäkerhet och aggressivitet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in