2018-06-29, 21:57
Medlem
Har sett att det är jättemånga nya rumänskor nu i veckan. Det kom fram en av dom till mig, det var en transa som ville få mig att tro hon var en tjej! Någon som råkat ut för hen??
” hen kunde bara ge avsugning pga menstruation” 😂
Inga svenskor förutom hon goth’aren?
Flera som får deras privata nummer? Ber man bara snällt och så ger dom ut det?
Citera
2018-06-30, 08:35
Medlem
Geleklumpens avatar
Crizzla ja jag råkade ut för exakt samma sak som dig men misstänkte att det va något galet med den personen så jag sa vänligen nej å gick därifrån.
Citera
2018-06-30, 08:37
Medlem
Geleklumpens avatar
Puma666 nä inte va jag tänkte på direkt men det finna 1 eller 2 rumänskor som ser bra ut å är runt 1.80 långa.
Citera
2018-06-30, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Puma666 nä inte va jag tänkte på direkt men det finna 1 eller 2 rumänskor som ser bra ut å är runt 1.80 långa.

Tack för svar.

Jag har aldrig varit kring rosenlund. Bor i trestadområdet. Då kanske det är hon jag tänker på. Men rumänskor brukar väl vara ganska långa..

Mvh P
Citera
2018-06-30, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma666
Tack för svar.

Jag har aldrig varit kring rosenlund. Bor i trestadområdet. Då kanske det är hon jag tänker på. Men rumänskor brukar väl vara ganska långa..

Mvh P

Långa rumänskor??? Nä det kan kan jag inte hålla med om. Det finns dock 1 som går i högklackade skor emellanåt och då upplevs hon ev lite längre.
Har aldrig sett en lång rumänska på Rosenlund.
Citera
2018-06-30, 15:28
Medlem
Någon som vet nått om de 2 tjejerna som sitter på den låga muren som vetter mot spårvagnen ( grönsakstorget )

Jag kan kan tycka att dom är väldigt unga, har dom ens åldern inne?
Citera
2018-06-30, 17:17
Medlem
Genomsnittslängd för en rumänska är ca 1.70. Alltså äkta rumänskor och inte romer.

Jag skulle gissa på att det är dom två unga romska rumänskorna som rör sig bland trestad och även skaraborg. Dom begav sig nyligen till Göteborg efter en polisrazzia i deras incallläge i Trollhättan.

Mvh P
Citera
2018-07-12, 20:01
Medlem
Hej!
Har någon testat tjejerna i den silvriga lilla bilen??
Citera
2018-07-13, 23:40
Medlem
Geleklumpens avatar
Crizzla. Har ofta sett den bilen ståendes antingen vid hemköps parkering eller längs med kanalen, men har alltid trott det är civilen för dom byter mellan den eller en svart Volvo s60. För dom verkar ha koll på rumänskorna hela tiden. Har velat gå fram många gånger å frågat dom men har aldrig fått tummen ur röva hehe
Citera
2018-07-14, 16:52
Medlem
Jag har aldrig sett dom i en svart Volvo, det har jag totalt missat!
Läckra civilare isf

Jag är grymt intresserad, men aldrig lyckats få kontakt. Jag är väl för blyg och dom verkar inte ta för sig. Kanske har dom mest stammisar.

Håll mig gärna uppdaterad!
Citera
2018-07-14, 22:40
Medlem
Geleklumpens avatar
Inte ofta dom kör kör den svarta Volvon mest den lilla bilen. Men dom ser bra ut iallefall båda 2. Sen vet jag inte om dom är civilare eller inte men det verkar så på dom. Hade inte sagt nej till den blonda kvinnan.
Citera
2018-07-14, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Inte ofta dom kör kör den svarta Volvon mest den lilla bilen. Men dom ser bra ut iallefall båda 2. Sen vet jag inte om dom är civilare eller inte men det verkar så på dom. Hade inte sagt nej till den blonda kvinnan.

Okej Är på plats just nu och dom är här med den lilla silvriga ikväll.
Ska hålla utkik efter den svarta också framöver.

Ska försöka närma mig och hoppas på napp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in