Citat:
Ett av dom dummaste påhopp jag läst, och skulle inte ens kommentera detta om det inte vore för fetade. Hur i H-vet vet du att 400st förhör pekar på det???
Och meningen efter: Hur är du ens i närheten av att veta att den bevisning som finns pekar i den riktningen? Du som tjatade om vad som skall vara bevis och inte. Vad finns det för bevisning???
Du slänger iväg dessutom påståenden om vittnen sett MGM, men du skrev faktiskt "Jag är helt övertygad om", dock lätt att det blir en trådsanning.
Undrar bara om du lagt ned ditt tjat och dessutom ganska ordagrant idiotförklaringar av dom som inte "förstår" att mordplatsen är i SD:s eller LW:s hem? Du, med din höga förmåga att tänka logiskt, har du tänkt om?
Jag har inte hoppat tillbaka så hårt på ditt sätt, men nu räcker det!
Och meningen efter: Hur är du ens i närheten av att veta att den bevisning som finns pekar i den riktningen? Du som tjatade om vad som skall vara bevis och inte. Vad finns det för bevisning???
Du slänger iväg dessutom påståenden om vittnen sett MGM, men du skrev faktiskt "Jag är helt övertygad om", dock lätt att det blir en trådsanning.
Undrar bara om du lagt ned ditt tjat och dessutom ganska ordagrant idiotförklaringar av dom som inte "förstår" att mordplatsen är i SD:s eller LW:s hem? Du, med din höga förmåga att tänka logiskt, har du tänkt om?
Jag har inte hoppat tillbaka så hårt på ditt sätt, men nu räcker det!
Du får gärna raljera.
Ditt skitsnackande i tråden har gått alldeles för långt där du lämnat allt logiskt bakom dig och drar ihop rövarhistorier istället. Det är inte seriöst och det måste bemötas.
Över 400 Förhör har hållits i ärendet och efter detta har vi fortfarande samma MGM.
Det är ingen slump att det är så om du trodde det. Tänk till lite.
Japp, jag vet att det finns besvärande omständigheter kring MGM och det är därför han är skäligen misstänkt. Vet dock inte vad. Bara att de finns.
Om jag ska tänka logiskt så lär det ju finnas viss teknisk bevisning vid det här laget. Något som mycket väl kan ha en naturlig förklaring eftersom BO och MGM var bekanta. Men som lär vara besvärande i det här fallet.
Lär ju finnas en hel del intressanta vittnesiakttagelser också.
Det är ju ingen vild gissning att det är något av detta som Åklagaren och Tingsrätt bedömde som olika värde.
Japp, jag är helt övertygad om att vittnesuppgifterna är en stor del i att Åklagaren ville höja misstankegraden.
Jag behöver inte tjata om att mordplats och fyndplats är olika platser. Det förstår alla med någorlunda logiskt tänkande. Den delen är mer eller mindre utagerad.
Mordplats/brottsplats är ju fortfarande avspärrad.