Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackfollower
Du får gå tillbaka och läsa i tråden. SD har introducerat henne för geocach, korrekt! Flera år senare (minns ej exakt) så vill hon ut och cacha men är mörkrädd. ”Grannen ställer upp står det.” På bilderna som loggats under denna tur så är det SD som är med. Med uträckt tunga.
Jag gissar att alla sexuella gester och fräcka kommentarer var före deras kärleksrelation, tror inte LW var så förhärdad att hon laddade upp den typen av bilder för allmän beskådan samtidigt som hon hade en ”förbjuden” affär, men vad vet jag. Vet någon om när relationen inleddes? Flixa81? Sh.Holmes?
Aha, jag missförstod dig, nu vet jag vad du åsyftar.
Fotot har jag inte kommenterat, men han är sån med dom han är nära, oavsett relation. Han har gjort ”värre” både mot mig och min partner, ensam och i grupp. Jag tycker det är onödigt, men lägger ingen vikt i det.
Angående vissa kommentarer om tofflor vid denna logg (inte i detta citat). Talesätt, han hade skor på sig. Som att säga att man kom ut i nattmössan...
Det viktigaste i detta är dock hennes här påstådda mörkerrädsla. Hon kan ha varit mörkrädd, men det har inte stoppat henne tidigare att fara ut i skogen själv mitt i natten. Drt finns det loggar som bevis.