2018-06-29, 13:22
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Bra tänkt. En ny burk jagas av alla för en så kallad First-To-Find, eller FTF. Kommer publiceringen på kvällen/natten, så far många i alla fall och väntar inte in morgonen (sedan finns rena mörkercacher, t.ex reflexspår).
Lite prestige i att ha många FTF:er. Dock är detta redan kontrollerat och det kom inte en ny burk alls inom Örebro vid denna tidpunkt. Ej heller någon oläst myst finns i närheten.

Däremot kan hon ha gått dit med en egen burk, för att publicera den senare. Det är kontrollerat att hon inte hade påbörjat någon registrering, men burk kan hon lagt ut och tagit koordinater till. Kanske för dom som skulle komma på onsdagen och hämta upp henne för Norgeresan.

Förutsatt tankegången så skulle då kordinaterna om dom spårades kunnat avslöja ev, mordplats vilket bör motiverat GM till flyttning av kroppen.
Tackar ödmjukt för ett kunnigt svar. EnGodTanke
Citera
2018-06-29, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Pastor eller ej... trivdes eller ej... tydligen var hon tillsammans med en man som dessutom var kamrat med henne (iaf från början)! Strunta i kyrkan (vilken det nu må vara), dom som är medlem i dessa är inte ett dugg bättre än någon annan!!!

Amen på det
Citera
2018-06-29, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Nej men som pastor borde hon aldrig gett sig ilag med gift man

Lätt att säga! Jag tror han arbetade länge och intensivt, kanske flera år av cachande, på att förföra henne. Det är narcissister tyvärr väldigt bra på. Och pastorer har lika stark sexdrift som andra biologiska varelser, vilket hon som ensamstående inte fick utlopp för lika lätt.
Citera
2018-06-29, 13:35
Medlem
LimeTimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sh.Holmes
Trevligt att du anser att en misshandel inte är det bara för att han inte blev dömd för det, ska påminna dig om det om du blir misshandlad och GM går fri. -Nejdå det var ingen misshandel...
Nu gör du dig dummare än du är, har inte påstått att han skulle gå under jorden i USA. Men helt klart är det något SD ville klara ut med LW inför sin resa med HD.
Men du kanske litar på en man som både är anmäld av en nu mördad kvinna två gånger samt konstant ljugit och varit otrogen mot sin fru i ett antal år? Jepp, SD kan man lita på!

Sedan tycker jag att jag redan har framfört att det finns ytterligare misstänkta, men SD står överst på listan.

Just så!
Citera
2018-06-29, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Bra där! Så trött på att kvinnor ska framställas som ”lössläppta” när de har många manliga vänner. Läste nåt inlägg där någon framställde Lena sådan.
Hade det varit en man som mördats så hade snacket aldrig handlat om att han legat runt (ursäkta ordvalet)

Håller med, det verkar spridits elaka rykten om henne. Inom församlingen av den försmådda maken som verkar ha talat illa om henne både i bloggar och i verkligheten. Kanske rentav framför barnen. Nu sista åren dessutom inom geocachingen av den sedan minst 2 år försmådda SD. Undrar hur lång deras sexuella relation ens var? Jag tror faktiskt att hon initialt bara såg honom som en magisk vän.
Citera
2018-06-29, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Lätt att säga! Jag tror han arbetade länge och intensivt, kanske flera år av cachande, på att förföra henne. Det är narcissister tyvärr väldigt bra på. Och pastorer har lika stark sexdrift som andra biologiska varelser, vilket hon som ensamstående inte fick utlopp för lika lätt.
Hur gör nunnor då? Lätt att säga... om man inte kan hålla sig till de 10 varför vara med i kyrkan och låsas bättre än andra (det här borde vara en annan tråd känner jag)?
Citera
2018-06-29, 13:39
Medlem
Citat:

Hahaha världen vimlar av gubbar man behöver inte välja en gift om hon nu måste ha nån Bättre hon valt en rik snubbe Det är smart
Citera
2018-06-29, 13:41
Medlem
Citat:
Hur gör nunnor då? Lätt att säga... om man inte kan hålla sig till de 10 varför vara med i kyrkan och låsas bättre än andra (det här borde vara en annan tråd känner jag)?

Håller med dej Spela skenhelig Nej det finns äkta nunnor o munkar och de klarar leva som de tror
Citera
2018-06-29, 13:43
Medlem
Citat:
Håller med, det verkar spridits elaka rykten om henne. Inom församlingen av den försmådda maken som verkar ha talat illa om henne både i bloggar och i verkligheten. Kanske rentav framför barnen. Nu sista åren dessutom inom geocachingen av den sedan minst 2 år försmådda SD. Undrar hur lång deras sexuella relation ens var? Jag tror faktiskt att hon initialt bara såg honom som en magisk vän.
Som Jesus kanske...
Citera
2018-06-29, 13:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radarfwd
Hon var tillsammans med en man hon vigt med hans fru som hon också kände och kallade sig pastor isåfall knutby typ

Hon var av kött och blod. En magisk vänskap som gör allt för att förföra dig är det mänskligt att falla för. SD har ju hela tiden uttryckt sig om kvinnor som sexobjekt som ska jagas. Även yttrat sig om sin hustrus fysiska attribut till sina vänner om man läser inlägg av filttoffla (som försvara honom).
Citera
2018-06-29, 13:45
Medlem
Citat:
Som Jesus kanske...

Hon skrev ju ”magisk vän” under bilden på geocaching. Och på nästa bild om hans heta tunga😂
Citera
2018-06-29, 13:49
Medlem
Citat:
Hon skrev ju ”magisk vän” under bilden på geocaching. Och på nästa bild om hans heta tunga😂
Tack Gode gud för maten... nu tar jag siesta ett tag
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in