2018-06-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Sex år, om det stämmer är väl ändå ganska allvarligt.

Inte tillräckligt mycket allvar för att skilja sig. Jag tror knappast LW, som pastor, trivdes med att delta i otrohet.
Citera
2018-06-29, 13:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnGodTanke
Nja, stämmer det där? Tror det var en betydligt nyare händelse med en hon fick med att geocacha och dessutom vill jag minnas att det var en man recepten togs från, men kan minnas fel.

Hon skrev att hon fick med grannen i tofflor (före 2017) och på bilderna var SD, med tungan. Recepten med tomaterna var senare.
Citera
2018-06-29, 13:09
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Så korkad kommentar! Dels verkar det finnas en våldtäktsman i grannskapet om jag tolkade det rätt. Dels så har LW kontaktytor med sina grannare. Även om det är en ej tidigare dömd person, så är alltid första gången just första gången.

Omvänt: SD har en historik att plinga på och döda sina tidigare relationer? Hur många är han uppe i nu?

Åter, så dumt.... Vi spekulerar här
Du vägrar tro att SD har något med detta att göra, jag är verkligen nyfiken på din agenda.
Varför är inte misstankarna avskrivna tror du?
Citera
2018-06-29, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Inte tillräckligt mycket allvar för att skilja sig. Jag tror knappast LW, som pastor, trivdes med att delta i otrohet.

Nej men som pastor borde hon aldrig gett sig ilag med gift man
Citera
2018-06-29, 13:12
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Behöver inte vara tanken, kanske någon som missuppfattat LW och trodde hon var intresserad ... vad vet vi?
Att vi har en skäligen misstänkt för mord vet vi.
Citera
2018-06-29, 13:13
Medlem
Citat:
Pastor eller ej... trivdes eller ej... tydligen var hon tillsammans med en man som dessutom var kamrat med henne (iaf från början)! Strunta i kyrkan (vilken det nu må vara), dom som är medlem i dessa är inte ett dugg bättre än någon annan!!!
Citera
2018-06-29, 13:16
Medlem
Citat:
Att det finns/fanns en dömd våldtäktsman i kvarteret är väl inte ens långsökt senario? Våldtäkt stämmer ju dessutom med skriken.

Men det fanns väl ingen dömd våldtäktsman, utan ngn som sexuellt ofredat? Eller har jag missförstått?
Citera
Medlem
Citat:

Åklagare och polis har väl semester nu
Citera
Medlem
Citat:
Ja det vet vi... utesluter dock inte någon annan eftersom det inte är mer än så...
Citera
2018-06-29, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Pastor eller ej... trivdes eller ej... tydligen var hon tillsammans med en man som dessutom var kamrat med henne (iaf från början)! Strunta i kyrkan (vilken det nu må vara), dom som är medlem i dessa är inte ett dugg bättre än någon annan!!!

Du har nog rätt, men de religiösa brukar iaf anse att man ska följa 10 guds bud.
Citera
2018-06-29, 13:21
Medlem
Citat:
Du har nog rätt, men de religiösa brukar iaf anse att man ska följa 10 guds bud.
Ja iaf anse att andra ska göra det... själva kan dom be om förlåtelse och sen är det klart med deras ev synder...!
Citera
2018-06-29, 13:22
Medlem
Citat:

Hon var tillsammans med en man hon vigt med hans fru som hon också kände och kallade sig pastor isåfall knutby typ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in