Fortfarande på amatörnivå, det är bara så att jag tycker inte det är charmigt längre.
Alla politiker borde veta att de fulklipper intervjuer, det är ju därför som partiledarna har en pressekreterare som brukar banda, eller helst av allt filma alla intervjuer. Till och med puckot Özz Nujen hade ju det när han skulle intervjuas av Janne Josefsson.
Den här gången så valde tydligen TV4:a att INTE sända intervjun med Gustav angående riksdagsförvaltningens krig mot AfS …”detta trots att de intervjuade mig i säkert 10 minuter inför inslaget. Gav jag för bra svar?”
https://twitter.com/gustavkassel/status/1012273662043590656
Ja säkerligen Gustav, för Du har alltid varit bra just i intervjusituationer, det var så jag upptäckte och imponerades av dig en gång i tiden.
Men det här var väl aningen naivt när man har med ful-Bonnier-media att göra. Nästa gång bandar Du åtminstone hela intervjun. Ok!? Din och AfS tid är också dyrbar och har Du lyckats ge alltför bra svar, så ska AfS - alltid - kunna lägga upp intervjun själv i efterhand, i sina egna kanaler.
TA TAG I DETTA MED MEDIEHANTERINGEN SOM PRIO ETT OCH HA INTERNA BASREGLER HUR DET SKA GÅ TILL FRAMLEDES JUST NÄR DET GÄLLER PK-MEDIER.
P.S.
Kan Du inte göra Erik Berglund som din tillfälliga "presschef", så att han är med dig under olika intervjuer? Jobbar eller pluggar Erik? Kan han inte ta uppehåll i två månader? Ni är ett bra team tillsamman, bra personkemi, och Erik verkar kunna ta folk/journalister tror jag.